Alışveriş; Avon

10:09

Dışarı çıkıp alışveriş yaptığımız olmadı internetten verdiğimiz siparişler yetmiyormuş gibi bir de böyle kataloglardan siparşler veriyoruz. Şirkette oturduğumuz yerde dergiden seçip, istediklerimizin listesini teslim etmek ve bunların gelmesini beklemek gibisi yok. İşe mutlu ve heyecanlı bir şekilde gelmenin tek yolu bence bu (:
Bende bayram öncesi verdiğim siparişlerime bugün kavuştum. Aralarda her zamanki gibi eksiklerimiz var. Ya ellerinde olmuyor ya da unutuyorlar bu da bu işin cefası sanırım.




Aldıklarımı özet olarak geçiyorum;
- Avon Naturals Duş Jeli - Çilek ve Beyaz Çikolata içerikli. (Çileğe düşkün sevgiliye alındı) Çilek severler için hoş bir ürün bence. Ben bile çileği sevmezken bu ürünün kokusu iştah açıcı (:
- Color Trend Maskara - Siyah. Color trend serisinin bu maskarasına bayılıyorum. Gerçekten fiyatına göre çok güzel bir ürün.
- Color Trend Göz Kalemi - Siyah. Hediye olarak alındı.
- Törpü - Bir tarafı törpü diğer tarafı tırnak eti iticili. İlk defa Avon'dan bir törpü aldım umarım güzeldir.

Hepinize mutlu günler.

You Might Also Like

6 Yorum

  1. GÜLE GÜLE KULLAN BENDE BİR AVON SATIŞ TEMSILCISIYIM AYNI ZAMANDA DOREDE YAPIYORUM HER AY SONU IKI UC KOLI KOZMATIK KUTULARI GELINCE İŞYERIME BENDEN KEYIFLISI YOK ONLARLA UGRASMAK BENDE COK SEVERIM KOZMATIK URUNLERINI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim (: evet bayılıyorum bende böyle katalogları karıştırıp seçmeye sonra da beklemeye tabiki (: oo sen işin içindeymişsin ne güzel.

      Sil
  2. Tırnak eti itici öyle işe yarıyor ki.Ben kendi manikürümü,pedikürümü kendim yapıyorum,o kadar :)İyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok tşkler, umarım becerebilirim kullanmayı (:

      Sil
  3. Çilekli duş jelinin vücut kremini kullandım, bazen çok sevdim bazen nefret ettim. Nedendir bilmem, bazen çürük çilek gibi geldi kokusu :) Ama beyaz çikolatalı değildi benimki :( Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yeni serisiymiş, ben çileği pek sevmediğim halde hoşuma gitti. tşk ederim bu arada (:

      Sil