Çekiliş Sonucu Açıklanıyor (:

13:22

Evet herkesin merakla beklediği an geldi çattı. Ve inanın bu çekiliş işlerinin kolay olmadığını bu bahaneyle de iyice anlamış oldum. Artık tüm çekiliş sahiplerine artı bir saygı duyacağım. Yeter konuştuğun sadede gel dediğinizi duyuyorum ve açıklıyorum.
Şirkette yemek sonrasında hallettim bu işi. Dünden zaten kişileri tek tek kestim katladım. Bugünde çektim. Kazanan "berna".  Nolur nolmaz, torbayı tutmaya devam ediyorum çünkü, bir yedek belirlememiz gerekirse diye.


Aşağıdaki yorum ona ait.

merhaba
izleyiciniz oldum
.blogumda duyurdum.
http://efembenim.blogspot.com/2012/09/aslnn-dunyas-cekilis-zaman-first.html
Berna Baçkır
bbernabackir@hotmail.com

Berna'cım mail adresinden ulaşıyorum hemen sana. Ayrıca burda da görürsen benden önce ulaşmak istersen mail adresim: aslicotala@gmail.com

Katılan herkese inanılmaz çok teşekkür ediyorum. Gözüm korktu ama devamını getireceğim bu tip sürprizlerin. Kutuyu hazırlamaya başladım, gönderdikten sonra sahibine ulaştığında; onun da hazırlayacağı post ile birlikte buradan tekrar yayınlayacağım.

Mutlu günler (: Ohh bee (:

You Might Also Like

5 Yorum

  1. teşekkürler,gönderdim bilgilerimi merakla bekliyorum süprizimi,gelince sizlerle paylaşırım :)

    YanıtlaSil
  2. Herkese çok tşkler katılım için. En kısa zamanda tekrarlayalım derim (: Berna'cım tekrar tbrkler sana da (:

    YanıtlaSil
  3. çekilişi kaçırdığıma üzüldüm :(
    bir hediyeleşme etkinliğimiz var katılmak istersen;http://luzumsuzisler-uzmani.blogspot.com/2012/10/bloggerbox-etkinligi.html

    YanıtlaSil