Tanıtım; Flormar / Renkli Cuma

12:04

Flormar Türkiye'nin resmi Facebook sayfasının her Cuma yaptığı yarışmaya hepinizin katılmasını tavsiye ediyorum. Belki de duymuşsunuzdur ama ben yine de hatırlatayım istedim.

Nedir bu Renkli Cuma peki ? diye sorarsanız hemen açıklıyorum. Flormar, her Cuma sayfasında ürünleri ile ilgili bir soru soruyor ve sizinde şıklardan doğru cevabı seçerek yarışmaya katılmasını istiyor. Gün sonu yapılan çekiliş ile de 5 şanslı kişi belirleniyor. Denemenizin bir sakıncası yoktur bence.

Bol şans, mutlu Cumalar hepinize (:

You Might Also Like

2 Yorum

  1. denemenin bir sakıncası yokta bir türlü çıkmıyor o hediyeler bana:)

    teşekkürler bilgilendirme için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım benim de hiç şansım yoktur bu tip konularda (:

      Sil

SEARCH