Yeni Heyecan; Mecrea.com (Me.crea) (:

13:50

Merhabalar,
Öncelikle bayağıdır buraya uğramadığımı üzülerek belirtmek isterim. Merak edenler varsa da iyiyim bir sorun yok ama güzel işlerle uğraşmaktaydım.
Aslında büyüsü bozulsun istemiyorum ama özel bir tasarım sitesi olan Me.crea ile ilgili daha önce de bir yazı hazırlamıştım. Ve birlikte yapacağımız çalışmadan ufak tüyolar vermiştim. Şimdi bu hazırlıkların fotoğrafları ile başbaşa bırakıyorum sizi. En kısa zamanda da dilerim ki Me.crea üzerinden satışlara ulaşabilirsiniz.
Herkese mutlu haftalar (: 



  


You Might Also Like

6 Yorum

  1. Canımm harika bir haber bu :)Bana hediye ettiğin bilekliği de severek kullanıyorum,bunlar da çok güzel :)Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok tşkler güle güle kullan. Seninki daha bayağı acemilik günleriydi (:

      Sil
    2. İlk olanlar daha özeldir ama :)Umarım çok çok satılır canım <3

      Sil
    3. tabisi (; sagol cnm tekrar güzel dileklerin için öpüyorum çokk (:

      Sil
  2. çok şıklar

    bol satışlar dilerim


    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşkler canımm benim (:

      Sil