BloglifeTR Aralık Sayısı (:

10:37


Herkese güzel geçirmesini dilediğim Cumartesi gününden günaydınlar. Sizlere beni fazlasıyla mutlu eden bir haberden bahsetmek istiyorum. Geçtiğimiz aylarda katıldığım BloglifeTR ailesinin elektronik ortamdaki 2. sayısı dün itibari ile yayınlandı. Ben ilk sayıdan itibaren Editör grubunda yer aldım. Ekim ayında ilk sayımız çıkmıştı. Yalnız araya bayram ve bazı aksaklıklar girince Kasım ayında çıkmasını planladığımız derginin 2. sayısı Aralık'ta yani bu ayı kapsayacak şekilde yayınlandı.
Şimdi gelelim beni mutlu eden habere. Editör olarak görev alabilmek bile beni çok heyecanlandırıyordu. Ve bu ay ki sayıda da 2 yazımın yayınlandığını görmek daha da onure etti beni. Tüm ekip olarak elimizden geldiği kadar özveride bulunduk bu sayıda da yine. Arada bayağı stresli günler geçirdik gecikmeden dolayı fakat; akşam dergi yayınlanır yayınlanmaz BloglifeTr ailesinde ki herkesin yüzüne gururlu bir gülümseme yerleşti diye tahmin ediyorum.
Zamanla daha da iyi olacağımızı, sesimizi fazlasıyla duyuracağımızı da ümit ediyorum. Hepimizin eline, yüreğine, emeğine sağlık (:

Sizde Aralık sayımıza göz gezdirmek isterseniz buyrun adresimiz: BloglifeTR Aralık Sayısı

Ve yine aramıza katılmak isterseniz adreslerimiz: basvuru@bloglifetr.com

You Might Also Like

2 Yorum

  1. bende aranızdayım :)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

SEARCH