İnceleme; Avon Care Serisi - Vücut Losyonları ve Yüz Temizleme Kremi

16:05

Bu ay ki kampanyasından edindiğim ürünlerim bunlar. Vücut losyonu konusunda her daim stoklu olduğum ve aşırı derecede cildimin kuru olması nedeni ile hiç düşünmeden almıştım. Avon Care serisinde denediğim bir kaç losyon olmuştu tabi ama bu aldıklarımdan Bademli ve Aloe Vera'lı olanları kullanmamıştım daha önce. Denemelik ikisinden de birer kere kullandım. kokuları öyle baskın kalıcılıkta değil. Ama cildi yumuşatma konusunda gayet iyiler.


You Might Also Like

2 Yorum

  1. Firming yazan yeşillisini ben de kullandım canım çok hoş kokusu ve nemlendirmesi de iyi.miktarına göre indirimli fiyatları da gayet iyi bence..elimde birsürü vücutlosyonu olduğu için onu bitirmeye çalışıyorum az kaldı..Güle güle kullan sen de:)

    YanıtlaSil