Yeni; Hatıra aşkına bileklik

22:16

Öncelikle kocaman merhabalar herkese, Bayağı zamandır uğrayamıyorum buralara, 2 cümle oturup yazamıyorum. Malum iş yoğunluğu, yıl sonu dönemi. Hazır Pazar günüyken, hazır evdeyken ve en hazırından bir şeyler üretmişken sizlerle de paylaşmak istedim. Fotoğraflara bakınca 6667 de neyin nesidir diyebilirsiniz. Hikayesini kısaca özetleyeceğim hemen. akşam yemekten sonra anneanneme gittim. Ne zamandır ona da uğrayamıyordum maalesef :( O da bana bunu getirdi. Rahmetli dayımın askerlik döneminden kalma bir plaka, numara yada özel bir adı varsa o işte. Bunu al sende kalsın bir yerde değerlendirip sakla dedi. Dayımı çok severdim evet o da beni. ilk göz ağrıları olduğumdan olabilir. Fazlasıyla şımartılan taraftım hep onun sevgisinden. Düşündüm, ne yapabilirim diye? Elimden gelen tek şey bileklik yapmak aslında. Bir de sürekli kullanabileceğim bir şey olması da önemliydi benim için. İşte sizinde böyle sakladığınız eşyalar varsa değerlendirmek için fikir. Hepinize şimdiden mutlu ve yeni bir yıl diliyorum. Öpüyorum çokk (:


You Might Also Like

0 Yorum