Bakım Zamanı

11:48

Gecikmeli bir post olduğu için öncelikle özür dilemek istiyorum hepinizden. Aslında Pazar gününe ait bir konu bu.
Pazar günlerinde dışarı çıkmayacaksam evde bu tür işlerle oyalamayı seviyorum. Odamı, dolabımı toparladıktan sonra kendimi toparlama zamanım geliyor son olarak (:
Bu Pazar neler yaptım mesela ? Saç ve yüz bakımı, tırnak temizleme ve bakımı. Aslında zor işler değil ama tembel bünyem bunları her zaman yapmamı istemiyor nedense. İlginç bir şekilde yaptığımda da 3-5 gün kendimden geçiyorum bakımlı bakımlı olunca (:



Saç için kullandıklarım;
- Çam Terebentin Yağı
- Otacı Argan Yağı
- Bioblas Saç Bakım Serumu
Bu 3 ürünüde karıştırıp saçıma komple uyguladım. Avucumun içine döküp saçlarıma parmaklarımla yedirdim. Sanırım yaklaşık yarım saati geçmiştir beklettiğim süre. Çam kokusunu sevenler için ideal bir karışım oluyor.

Yüz için kullandıklarım;
- Aveseena Yüz maskesi
- Nuxe Nemlendirici Losyon
Bu yüz maskesi benim hayatımda kullandığım ilk maskeydi. Lila Kutu'dan çıkmıştı hangi ay olduğunu şu an hatırlayamıyorum. Yeşil çay ile hazırlanıyor. Krem kıvamına getirip yüzünüze sürüyorsunuz. Önce hafif bir kaşındırıyor ama 10 sn içinde bundan eser kalmıyor. Ve  yüzünüzden temizlediğinizde bıraktığı his yumuşacık. Nuxe'un ürünleri ilk bu ürünle başladım. Bir de bu seinin temizleme sütü var o da muhteşem. Nemlendirmesi oldukça güzel bir ürün. Kokusu ise mest ediyor sizi. Ferah bir limon bahçesine uçuruyor sanki (:

El ve tırnak için kullandıklarım;
- Fami Aseton
- Barielle Deniz Tuzu

Aseton konusunda fazla bir takıntım yok ama bundan memnunum. Temizlemesi gayet güzel. Sürekli koyu renk kullandığım için kuvvetli olması beni tatmin ediyor açıkcası.
Barielle'in bu ürünü de Lila Kutu'dan hatıra (: 60 saniyede pratik manikür sloganı var ve gerçekten ellerinizde ki farkı ürünü kullandıktan sonra görebiliyorsunuz. Bittiğinde tekrar almak için sanırım ararım.

You Might Also Like

2 Yorum

  1. peki bunlar sağlıklı mı?

    YanıtlaSil
  2. sağlıklı demek ne kadar doğru bilemiyorum. ama zararsız olduklarını söyleyebilirim.

    YanıtlaSil

SEARCH