Erkekleri Anlayamama Hallerimiz

15:19

Sıkıntılı, sancılı günlerim ile ilgili kafanızı şişirmek gibi bir derdim yok, korkmayın. Sadece içi rahat tutma fasılları bende ki çaba. Ne yapsam yangınım sönmeyecek bunu da biliyorum..
Gelelim konumuza;
Biz hayatımızda ki adamları alıp başımızın en üstüne; kalbimizin en uçsuz bucaksız, en herkesten uzak köşesine alıp saklıyoruz da onlar nasıl böylesine silip atabiliyorlar bizi.. Anlayamadık senelerdir anlayamayız da sanırım. En azından kendim adına anlayamayacağımı söyleyebilirim.
Hani biz kadınlardık karmaşık olan. Hani bizdik çözülemeyen. Yanlış kuramlar üzerimizden türetilen teoremler bunlar. Seviyoruz, hayatımızı veriyoruz, başka bir şeyi gözümüz görmüyor; bu kadar basit.
Peki ya erkekler ?
Ne yaptıkları, ne yapmaya çalıştıkları, hangi yollarda mutlu olduklarını kendileri bile çözemiyorken bize nasıl olur da "kadınlar çok kararsız" diyebilirler.
Ya da bizim türde, bizim gibi acı çeken, farklı, herkesten ayrı bir grup mu var? Ben o gruptayım kesin. Kesin yani, dönüşüm yok. Kaçarım yok. Sonum hep aynı.
En sevdiğim, hayatıma girip diğerlerini silip atmamı sağlayan, benliğimle tüm kalbimle bağlandığım adam.. da.. gitti..
Artık zorlu günler benimle. Evden kaçıp işe gitme, iş yerinde kafayı toplayamama, dışarıda gezerken keyif alamama, gülerken içime kan kusma günlerimdeyim. Malesef..


You Might Also Like

4 Yorum

  1. Katılıyorum. Bazen çok anlaşılmaz oluyorlar. Birgün yüzüne gülüyor, sonra yüzvermeyince gidiyor başkasına. Hatta evleniyor onunla.
    Hiç üzülmeyin demem belki fayda etmez ama yine üzmeyin kendinizi. :)

    YanıtlaSil
  2. Sıkılmadan okuyup, yorumunuz ve desteğiniz için tşkler (:

    YanıtlaSil
  3. bu yazıyı son yazını okuduktan sonra buldum.Bırak ağla böğür hatta içinden akıp gitsin zehrin aksınki iyileşesin birde şu kelime doğrulamayı kaldır yoksa yorum yazmak zul geliyor

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkur ederim sabirla okudugun icin ve verdigin destek icin. uyariyi da dikkate alacagim (:

    YanıtlaSil