Geri dönüş özrüm

09:04

Herkese merhabalar,
Çok uzun zamandır sizlerle pek paylaşım yaptığım söylenemez.
İşlerimin yoğunluğu, ters zamanlar ve yaşadığım sıkıntılı günlerden dolayı canımın eskisi gibi keyifte olduğu söylenemez.
İlişkime ait olumsuzluklar beni çok etkiledi bu aralar malesef.
Kafamı dağıtıp başka şeylere yönelmek çok zor geliyor bana.
Bu aralar bu yüzden yaratıcılığım da zayıfladı doğal olarak.
Hafta sonu bir takım kararlar aldım dolayısıyla.

1- Yürüyüş programı yaptım ve her akşam 1 saate yakın yürümeye başladım.
2- Hala devam etmekte olan yüksek lisansıma ağırlık verip, en kısa sürede tamamlama kararı aldım.
3- İngilizceyi geliştirme çalışmalarına başlama kararı aldım.
4- Ne zamandır beklettiğim kitaplarımı okumaya başladım.

Şimdilik bende durumlar böyle. Umarım sizlerin keyfi yerindedir. Herkese mutlu cumalar şimdiden.

You Might Also Like

0 Yorum