Şal & Snood Aşkına

13:57

Herkese Merhaba,


Sonbaharın son aylarına girmek üzereyken eminim sizlerde şal kullanmaya başladınız artık. Sabah evden çıkarken ve özellikle iş çıkışı dönüş saatlerinde insan üşüyor hafiften. Ve pratik kurtarıcı olarak da şallarımız devrede. Daha da soğuk günler için ise; snoodlardan yana kullanabilirsiniz tercihinizi. sizlere birkaç tane farklı şal ve snood modelleri seçtim. Göz atmak ister misiniz yine sırayla (;

Renkli , Mavi/Pembe , Kırmızı Kuru Kafalı , Neon


          

You Might Also Like

4 Yorum

  1. Sağ üstteki şalın hardal sarısını aldım, hakilerle, açık kahvelerle çok güzel gidiyor :) Bu arada bu da benim bloğum http://sargitaderki.blogspot.com beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa canım güle güle kullan, eminim çok yakışmıştır (: gelirim tabi ki (:

      Sil
  2. merhaba, ilk ve son olanlar harika çok beğendim zaten ben şal, boyunluk, fular çok kullanırım tam da üzerine geldi bu post .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim; çeşitler eklendi desene (:

      Sil

SEARCH