Sweat Elbiseler

09:06

Herkese Günaydın,

Geldik mi haftanın en güzel gününe yani Cuma'ya. Benim gibi cumartesi günleri de çalışanlar varsa hafif bir mutluluk oluyor bizde bugün. ama olsun bitirdik yine de bu haftayıda. Umarım herkes için sorunsuz, başarılı ve en önemlisi huzurlu geçen bir hafta olmuştur.

Sizlere güzel örnekler göstererek güne başlamak istiyorum. Kış mevsiminde elbise giymeyi siz de benim gibi seviyorsanız ve rahatlığınıza düşkünseniz bu elbiseler tam size göre. Hem üşütmeyecek tarzda hem de oldukça sportif. Pazar kahvaltıları için güzel değil mi sizce de (; 

Fiyatlarına ve ayrıntılı olarak özelliklerine bakmak isterseniz; Pembe , Lacivert , Gri

You Might Also Like

8 Yorum

  1. çok hoş duruyorlar:)) ama ben elbise giyemiyorum yahu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bence giymelisin (: sende de hoş duracaktır

      Sil
  2. Çok güzeller gerçekten. Tam da pazar gezmeleri için hakikaten. Çok da rahattır eminim ; ama bana bu tarz şeyler giyince direk basende toplanıyor gibi geliyor ; sanırım giyemem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: canım haklısın bu konuda. alttan korse yada kısa tayt giymeni tavsiye ederim daha düzgün gösteriyor o zaman bel altını.

      Sil
  3. Fiyatları da uygunmuş yahu:)) Gerçekten kargo ücretsiz mi; öyleyse süper. Bazı alış veriş yaptığım yabancı siteler var ama bu siteden hiç almadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canim gayet uygun, uyeliklerde indirim kuponu da veriyor. tek sorun biraz beklemek iste Ama deger bence (:

      Sil
  4. çok beğendim. sarı-laci olanı alıp haftasonları Fenerbahçe maçlarına gittiğimi hayal ediyorum şu anda :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bak gayet guzel fikir, hos olacaktir (:

      Sil

SEARCH