Avon Instinct Bayan EDP

15:41

Herkese Merhaba,


K12'de Avon sayesinde tanıştığımız bir parfümden bahsetmek istiyorum size. Şişe tasarımı, rengi, leopar ayrıntıları ve Megan Fox'lu reklamı ile oldukça iddialı bir giriş yaptı hafızalarımıza. Bu kokuya sahip olmak için biz de hemen kolları sıvadık, siparişlerimizi verdik. Elimize ulaştığına da kutuyu haşince açtınız eminim sizde benim gibi (:
  

" Kontrolü içgüdülerinize bırakın " sloganı ile tanıştığımız Avon Instinct Bayan EDP hangi kokulardan oluşuyor bakalım. Dünyaca ünü bir doğa harikası olan Kamelya çiçeği, himalayalarda çok nadir bulunan bitkilerden olup, Avon Instinct Bayan parfümde kullanıldı. Kamelya çiçeği ile sınırlı kalmayan bu koku, Sandal ağacının yüzyıllardır vazgeçilmeyen kokusunuda en özel şekilde yansıtıyor.Üst notalarında yer alan Mandalina ise tazeliğini hissetiriyor size.

Ben gerçekten beğendim. Görüntüde sanki ağır parfümlerin havasını yansıtsa da bana göre fresh özellikte bir parfüm. Devam ürünleri ile kullanıldığında etkisinin daha da artacağını düşünüyorum.

*Avon Türkiye'ye teşekkürler ( www.icgudunlerinizinde.com hediyesi)

You Might Also Like

0 Yorum