Bir garip olumsuzluklar serisi

14:06

Evet geçenlerde annanemi kaybettiğimden kısaca bahsetmiştim. Fakat sanırım fazlasıyla etkilendim ve canım fazla birşey yapmak istemiyor. Normal yaşamıma kaldığım yerden devam edebilmem için sanırım birazcık daha zamana ihtiyacım var. Bizlerde sanırım yaşımız ilerledikçe acıyı daha yoğun yaşıyoruz. Daha hassaslaşıyoruz, daha zor kabulleniyoruz bu gibi bazı durumları. Olan ölene mi oluyor kalana mı oluyor ? çözülemiyor elbette ama biz burada kalanlar olarak biraz daha acı çekmeye devam ediyoruz galiba.

Günler böyle geçemezken ben dün sabah bir de işe gelirken kaza yaptım. Allah'tan ne karşı tarafta ne bende can kaybı, yaralanma yok. Araba hasarlarını da düşünmüyorum zaten. Bu kadar yakın kayıplar yaşarken aman arabama da şu oldu diyecek kadar düşüncesiz değilim. 

Yani demem o ki; herşeyimiz o kadar sallantıda o kadar ipin ucunda ki ne zaman, nerede, başımıza ne geleceği hiç belli değil. Allah hepimize, tüm yakınlarımıza sağlıklı ve huzurlu ömürler versin.

Görüşmek üzere,
Aslı

You Might Also Like

5 Yorum

  1. seni çok iyi anlıyorum, ben de ağustosta aniden annemi kaybettim. Acısı çoook derin, ama düşününce aslında onun yuvaya döndüğünü ve mutlu olduğunu, bizim acımız sadece kendimiz için, bencilce, ama acıyor işte, yara kanamaya devam ediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım senin de başın sağolsun. Allah hepimize sabır versin..

      Sil
  2. Cokk uzuldum canım başın sağolsun ve gecmıs olsun bıtanem bende aslının sesı cıkmıyo dıyodun kesın bısey olmus dedım cok uzuldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim ya aynen kendimi bulamadım bir türlü.. Tüm gecikmeler için özür diliyorum.

      Sil
    2. Aslıcım mail kutuna bakarmısın bı;)

      Sil