#alısveris - Rosewholesale.com

17:04

Yurt dışı alışveriş sitelerine fazlasıyla alıştık sanırım artık. İlk alışverişler için tereddütlü yaklaşsak da denemek için küçük limitler harcanabilir diye düşünüyorum.

Yeni keşfettiğim site ise rosewholesale.com. Çoğu üründe Free Shipping avantajı var ve Clearance sezonu oldukça uzun (: Ben test sürüşümü kolyelerden yana kullandım. Son yıllarda moda olan taşlı ve renkli kolyeler arasında kendimi kaybetmedim dersem yalan olur. 

Gelmesi 1 ayı buldu fakat şirketimiz şehir dışında olduğu için ve kargo için ücret almadıkları için bence bu süre Ebay alışverişleri ile aynı hatta daha hızlı. Ürünler oldukça güzel paketlenmişti korumlaı bir şekilde. Fakat benim tabi ki şanssızlığım bir kolyem farklı renkte geldi. Onun haricinde diğer ürünler de problem yoktu ve sanırım güzel indirimlere denk geldikçe alışveriş yapabileceğim bir site. 

Bakalım neler aldım;





You Might Also Like

5 Yorum

  1. bu sitede tl ile ödeme seçeneği var siz nasıl yaptınız $ ? TL mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TL seçeneği yok hayır, yurt dışı alışverişlerimi Paypal ile yapıyorum ben.

      Sil
    2. peki nasıl bi sürecte elimizde oluyor bende yapmak istiyorum ama tereddüt ettim kargo olayı falan nasıl?

      Sil
    3. Bence tereddüt etmeyin, herhangi bir sorun olduğunda da iletişime geçebilirsiniz mail olarak site ile.

      Sil
    4. toplu alış verişleri nasıl yapabilirim konu hakkında biraz bilgi verir misiniz??

      Sil