Çekilis Haberi (: - Hicustom.net

11:49

  

Herkese Merhaba,
Tasarım dünyası tam gaz devam ederken bende yeni tanıştığım bir sitenin çekilişinden bahsetmek ve bonus haberini vermek istiyorum. Hicustom sitesi ile tanışalı çok az bir zaman oldu. Birçok ürünü üzerinde oynamalar yaparak kendinize ait tasarımlar yaratabiliyorsunuz. Hicustom sitesi denemem için bana 30$lık bir kupon göndermişti. Ben de kendime bu kupon sayesinde bir tişört ve köpeğimle birlikte yer aldığım bir fotoğrafı kullanarak telefon kabı tasarladım. Ürünlerimin siparişini geçtiğimiz hafta vermiştim ve yoldalar. Geldiği anda da sizlerle paylaşacağım. Sitede kargo bedeli ise 6$. Siteyi incelemek isterseniz adresi: www.hicustom.net 
Vee gelelim güzel habere; mailime gelen haberde 3 şanslı kişi için 50$lık bir kupon çekilişi yer alıyor. Linkte ki bilgilere göre istediğiniz alanları dolduruyorsunuz. Bu bilgiler ise size tam 50$lık bir alışveriş kuponu olarak geri dönüyor. Çekiliş kampanyası bugün başlamış olup 10.Temmuz'da sona erecek. Hepinize bol şans (:

Hicustom Çekiliş Linki

You Might Also Like

10 Yorum

  1. merhaba bende katıldım ama sipariş numarası istiyo sipariş vermezsek katılamıyomuyuz ? onu anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bol şans size de (: Yok katılabilirsiniz tabi ki, sadece extra hak için daha önceden sipariş vermişseniz o numarayı ekleyebilirsiniz anlamında.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil