Ekoz Kozmetik Çekilişi

10:54

Her ay gerçekleşen Ekoz Kozmetik çekilişi bugün yeni ay itibari ile tekrar başlamıştır. Geçen ay beni yönlendiren izleyicilerimden 2sinin hediye kazanması ile bende kazanmış oldum. Buradan da hem onlara hem de Ekoz Kozmetik'e teşekkür etmek istiyorum. Çubuklu kokumu kullanmaya kıyamadım henüz ama tavşanlı kokum elbise dolabında yerini aldı bile (: Siz de bu güzel kokulu ürünlerden kazanmak isterseniz yapmanız gerekenler yine aynı ve çok basit.
1- Blogumun izleyicisi olmanız
2- la casa de los aromas facebook sayfasını beğenip ve sayfadaki üç farklı fotoğrafı paylaşmanız lazım. Daha sonra www.ekozkozmetik.com adresinde ki iletişim kısmında yer alan 'kampanyaya katılmak istiyorum' seçeneğini tıklıyorsunuz.


Kampanyaya katılmak istiyorum butonunu  tıklayıp, adres bilgilerinizi ve kendiniz için seçtiğiniz hediyeyi yazıyorsunuz. Aslı'nın Dünyası yani benim blogumdan yönlendirildiğinizi yazmayı unutmamalısınız, lütfen. 20 Ekim son tarih. Kargo ücreti firmaya ait. Herkese şimdiden bol şans (:

You Might Also Like

0 Yorum