Watsons Hafta Sonu İndirimi

11:54

Herkese merhaba,

Bayağı uzun zamandır yazmayı ihmal ettiğimin farkındayım. Fakat instagramdan takip edenler hastalıkla ve denetimlerle uğraştığımı görüp bana hak verirler diye düşünüyorum. Size hafta sonu bol yazılarla belki de bir çekiliş haberi ile döneceğimin işaretini vererek şimdi ki duyuru yazımı tamamlamak istiyorum.


Watsons 21-22-23 Kasım tarihlerinde Watsons markalı ve farklı markalarda ki ürünlerde 2.sine %70 indirim kampanyasını duyurdu. Ve bende dün hazır fırsat bulmuşken uğradım. Açıkçası fazlasıyla da memnun kaldım. Çünkü hem indirimin ilk günüydü hem de gün içi olunca sakin sakin ihtiyacım olanları ve denemek istediklerimi aldım.

Bir sonra ki yazım aldıklarım ve fiyatları üzerine olacak, takipte kalın (;
 

You Might Also Like

3 Yorum

  1. Ben de Rimmel London ojeler aldım bu indirimden :) Takipteyim bloğuma beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr çekilişim de var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel ben istediğim renkleri bulamadım malesef. ziyaret ettim bile seni (:

      Sil