Sürpriz Site - Bendensana.com

09:35


Herkese Merhaba,


Şahane, capcanlı, bol sürprizli ve detaylı bir siteden bahsetmek istiyorum size. Hazır Sevgililer Günü de yaklaşırken hepimizin hediye ve fikir arayışına biraz yardımı olacaktır bence (:

Sitemiz; BendenSana.com

Şimdiden tıklayıp, kendinizi kaybettiniz bile dimi ? Ama burada kalanlar için ben yazmaya devam ediyorum (: Her biri ayrı konseptte hazırlanmış bir yığın kutu göreceksiniz. Bu kutuların en güzel yanı, içindekilerin ne olduğunu görebiliyorsunuz. Herhangi bir tatsız sürpriz olayı yok.

Cinsiyete göre arama yapabiliyorsunuz. Ayrıca kategorilere göre de filtreleme imkanınız var. Ücretsiz kargo ise en büyük artısı bence.

Mesela ben öncelikli olarak ' iyi ki doğdun ' temasını inceledim. Yaklaşan kendi doğum günümden yola çıkarak. Ve sizler için aşağıdakileri seçtim (;









Gelelim bir de Sevgililer Günü seçeneklerine;





Yeni doğan bebek, evlilik yıldönümü, patronuma özel vb. gibi bir çok farklı kategori mevcut. Ve evet kendimizi kaybediyoruz sitede. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

You Might Also Like

5 Yorum

  1. Artık hediye seçenekleri çok güzelleşti. Yerinden kalkmadan rahatça alabiliyorsun dilediğini

    YanıtlaSil
  2. Şık sunumlar ama sevgili yok :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir site sunumlar etkileyici :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzek seçenekler kutulari ne güzel hazirlamislar.

    YanıtlaSil