Ana içeriğe atla

İnceleme; Palette Deluxe 4.99 / Patlıcan Moru

Bu son boyayışımdan sonra da anladım ki saçımın en sevdiği saç boyası Palette. Geçen sene tüm sene boyunca Palette Deluxe serisi ile boyayıp, son 2-3 aydır farklı bir boyada ki rengin gizemine kapılıp saçlarımı fazlasıyla üzmüşüm, yıpratmışım.
Palette'in boyasını kullanmayanlar varsa; şunu söyleyebilirim; saçlarınızda ki boyama sonrası ortaya çıkan parlaklık ve sağlıklı görünüm müthiş. Renk tutması ise tabi ki ilk boyamada ton farkları olsa da, düzene giriyor diyebilirim zamanla.
Tek istediğim bir de Palette'in boyama kitlerinden çıkan 7 maddeli besin maskesininde artık perakende olarak satılması. Yani bizi böylesine güzel bir üründen mahrum etmeleri üzüyor beni (: Çünkü gerçekten inanılmaz bir ürün. Boyama sonrası saçınıza uyguladığınızda bana hak vereceksiniz diye düşünüyorum.


Yorumlar

  1. woow çok güzel olmuş saçının rengi bende nasıl gerçekten mor yaparmı diye araştırıyordum. boyamadan önce saçının rengi nasıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçım kendi rengiydi. Koyu kestane olmasına rağmen inanılmaz derece siyaha yakın bir saç rengim var ve ben üstüne hiç bir şey yapmadan bu boyayı kullandım ve saçım şu anda gerçekten mor. Eğer bir iki kez daha kullanırsan bence tamamıyle mor olmasını sağlayabilirsin. Eğer tek bir kullanımlık yapacaksan aktığında güzel bir renk alıcağına adım kadar eminim. Tek başına bile yetiyor inan. Daha önce kolestonu denediğim için biliyorum. Hiç düşünmeden palette al derim

      Sil
    2. Açıcı kullanmadan mı boyadın peki ve sonucu güzel miydi

      Sil
  2. tşk ettim :) ya aslında çok aylar öncesinde de bu renkle boyamıştım sonra neva color orkide moru kullandım ama en son ki rengim koyu kızıldı. ve beni pek memnun eden bir renk olmamaıştı. değiştirip tekrar Palette'e döndüm. Bu boya hem çok güzel tutuyor hemde saçı yıpratmıyor. Özellikle içinden çıkan birkaç yağın karışımından oluşan maskesini çok seviyorum. tavsiye ederim yani umarım memnun kalırsın (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neva color orkide morunu nereden aldın ? Bende çok denemek istiyorum ama bi türlü bulamıyorum :(

      Sil
    2. adana'da iseniz Platin'den almıştım.

      Sil
    3. Aynı durumu bende şu an yaşıyorum aslı 😅

      Sil
    4. Kaç kutu almak gerekiyor? Saçlarım belime kadar

      Sil
    5. Slm ben saçımı patlıcan moru ve vişne kizilini karıştırıp boyadım ama tam bir patlıcan moru istiyorum. İlla açmam mı lazım yardımcı olur musunuz?

      Sil
  3. Bende aynısından aldım ama sen yapmadan önce saçını açtırdın mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo herhangi bir açtırma yapmadım. başka boyada genelde yakalayamıyorsun bu rengi ama Palette işi çözmüş bana göre. umarım seninki de güzel olur canım (:

      Sil
    2. Kaç dakika durmasi gerekiyor bende aynı renkten yaptım

      Sil
  4. bence de mükemmel olmuş saç rengin

    YanıtlaSil
  5. bende bu boyayi uygulayali 3 gün oluyor. ben tamamen koyu kahve hatta siyaha yakin saçlarima uyguladim öncesinde hiç bir işlem yapmadan ve sonuç gerçekten çok güzel. ben çok memnun kaldım. koyu bir mor oldu saçim. denemek isteyenler hiç tereddüt etmesinler bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçımı hiç boyamamışken alt kısmını patlıcan moru yapmıştım o bahsettiğiniz boya ile.ilk seferde bile kızılımsı bir renk oldu. şu an mavi siyah rengi acaba bu rengin üstüne boyasam tekrar kızılımsı olur mu? kutunun üstünde olan renk güzel ama tutmayacak diye korkuyorum.

      Sil
    2. Boyanız tuttu mu merak ettim benimde su anda koyu kahve boyali üzerine bu rengi yaparsam tutar mi

      Sil
  6. BEN BU BOYAYI KULLANDIM.
    uff sacim kirmizi duruyooo:::((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yeni boyattım, saçım koyu kahvrengiydi şimdi kızımlısı duruyor :( Ama ben yine de boya zamanla akarken güzel bir tona kavuşacağna inanıyorum :)

      Sil
    2. Bir kaç boyama sonrasında oturacaktır bence (:

      Sil
  7. Ben de bu saç rengini boyamak istiyorum kendi saç rengim açık kahve,acaba senin ki kadar güzel tutar mı merak ediyorum, bir de boya ne kadar akmadan gıdıyor çabuk mu akıyor,kutusunda Kalıcı yazıyordu ama ne kadar doğru bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tutup tutmamasına bir şey diyemeyeceğim. Fakat 2 haftadan sonra renk değişmeye başlıyor malesef.

      Sil
  8. wow gerçekten süper görünüyor.. benim de şuanki saçlarım loreal gizemli karadut koyu bir renk ama ışıkta vişne-mor arası bir renk çıkıyor ortaya bunun üzerine patlıcan moru yaparsam tam rengi oturur ozaman.. çok merak ediyordum patlıcan moru rengini tam verir mi diye veriyormuş demekki koyu saçta da.. paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler (: Palette'in bu rengi benim vazgeçilmezlerim arasında, ne yaparsam yapayım, birkaç ay sonra tekrar bu renge dönüyorum (:

      Sil
  9. Saçınızı çok güzel gitmiş renk,markayı not aldım bir kenara :)

    YanıtlaSil
  10. Ben saçımı bu renge boyuycam fakat benim saçım koyu kahve. Bu rengin tutması için ayrıyeten saçımın rengini açmama gerek varmı? Yoksa direk boyadigimda da bu renk olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında açıldığında daha rahat tutacağından eminim. Bir de bu rengin kahveye tutması biraz zaman alabilir. Ama ışıltılarla kendini göstereceği şüphesiz (:

      Sil
  11. Saç rengi çok hoş görünüyor.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. fiyatı ne kadardır acaba birde benim saçlarım gür ve orta boy bir paket yeter mi ve birde saç rengim kahverengi açmadan boyarsam sadece ışıkta mı gösterir kendini kaç boyamada renk oturur şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oldum olası tek paketle boyayamıyorum (: Bir kaç boyamada oturacaktır diye tahmin ediyorum açtırmadan deneyin bence (:

      Sil
  13. Merhaba acaba palette cruelty free mi değilse bana cruelty free saç boyası önerirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palette cruelty free değil maalesef. Schwarzkopf cruelty free değil aslında. Bu konuda benim de arayışlarım devam ediyor.

      Sil
    2. Manic panic var. Vegan ve kimyasal maddeler içermiyor.

      Sil
  14. koleston 3-66 nasıl acaba biliyor musunuz

    YanıtlaSil
  15. çok beğendim ama bu güne kadar hiç dip boya yapmadım açıkçası çekiniyorum ama istiyorum yakışacağını düşünüyorum hiç keşke boyatmasaydım dedin mi merak ettim

    YanıtlaSil
  16. Merhaba Aslı hanım, ben sarışınım , saçıma uygulasam, sizin fotoğrafınızdaki gibi olur mu saçım ? yoksa daha mı açık mor olur, boyanın içine siyah mı katmalıyım yada koyu kumral bir renk katarak karışım mı yapmalıyım koyu mor olabilmesi için, tavisyeleriniz için de teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani saçımın renginin aynı sizin ki gibi kızıl-mor renk olmasını istiyorum ama sarışın olduğum için boyalar hep açık duruyor saçımda

      Sil
    2. Merhaba, saçınızın iç kısımlarında ki bir tutamda deneyip rengi görebilirsiniz aslında. Bir de kısa süre tutunca genelde renk koyulaşıyor, süre uzadıkça boyanın rengi açılıyor (:

      Sil
  17. teşekkür ederim Aslı hanım

    YanıtlaSil
  18. merhaba ben saçlarımı oriyalle açıp platin renge boyamıştım ve saçlarım civciv sarısı oldu rengi değiştirmek istiyorum sarı saçın üzerine patlıcan moru uygulasam nasıl olur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi saçım olsa düşünmeden boyarım tabi ki ama saç yapınızı ve alışkanlığını bilmeden kesin bir yorum yapmam çok yanlış olur. Belki içlerde ya da uçta bir tutamda deneyip fikir sahibi olabilirsiniz.

      Sil
  19. Gerçektennnn muhteşemm bende bunu uygulayacağım inşallahh böyle tutar :)

    YanıtlaSil
  20. Gerçektennnn muhteşemm bende bunu uygulayacağım inşallahh böyle tutar :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba. Çok beğendim. Saçlarım siyah, nasıl olur ki bende acaba? Sendeki gibi olması için kızıl lazım öncesinde değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz açık renk olmasında fayda var ama siyahta da ışıltı şeklinde kendini belli edecektir.

      Sil
  22. Siz hangi rengin ustune boyadiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım kestane tonlarında bir kızıldı, üzerinden çok zaman geçti çünkü (:

      Sil
  23. Ben de kendim boyuyorum pallette hiç denemedim. Bir sonraki boyada deneyeyim.

    YanıtlaSil
  24. merhaba canım hızlıca bana döneceğini düşünüyorum ben de kızıla boyamayı düşünüyorum saçlarımı sen bu renge boyamadan önce saçlarının zemini ne renkti acaba açık bir renk miydi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım kızıl kestaneydi sanırım. Uçların rengi daha biraz açıktı (:

      Sil
  25. Ben de sacimi boyayacagim ama iki renk arasinda kaldim yardimci olabilir misiniz ? Neva color orkide moru mu palette patlican moru mu hangisini kullanayim sizce sacim siyah...

    YanıtlaSil
  26. Canım saç rengini çok beğendim bende bu rengi kullanmak istiyorum ama sac rengim açık kumral gibi bu renge boyarsam sacimin rengi açık mi olur bide sacim sari oldugu icin akar mi hemen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım küçük bir tutamda denemeni tavsiye ederim, kumral ton hiç kullanmadım çünkü ben (:

      Sil
  27. merhaba acba ne zaman sonra akıyor?

    YanıtlaSil
  28. Kızıl rengin üzerine ne renk yapmak lazım

    YanıtlaSil
  29. 1 aya akıyor dedin peki akınca rengi başka renge mi dönüşür yoksa eski rengine geri mi gelir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Patlıcan moru akinca kızıl gibi duruyor ben de boyadım akinca ayri bi güzel oldu

      Sil
  30. merhabalar ben de bu boyadan aldim ancak sac rengimin sizinkinden daha koyu mor olmasini istiyorum. icine siyah mi karistirmaliyim?

    YanıtlaSil
  31. Benim saç rengim kahve rengi bende bu renge boyatacağım fakat aktığı zaman hangi renklere dönüşür ve çok abartılı olurmu ?

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, ben 16 yaşındayım ve aynı şekilde boyadım. Hiçbir açtırma yapmadım, saçım kestaneye dönük bir renk ve saçımda tutmadı. Yani neredeyse hiç belli olmuyor diyebilirim, aynı anda kuzenimdede denedik ve onunkinide kızıl tonlarında yakaladı fakat belli ediyor kendini. Ama benimkisi neredeyse yok denecek gibi, acaba neden? Daha sonradan açabilir mi?

    YanıtlaSil
  33. Bu mor akinca hangi renge dner yada kendi rengimemi doner acaba

    YanıtlaSil
  34. Bu mor akinca hangi renge dner yada kendi rengimemi doner acaba

    YanıtlaSil
  35. Ben de dün bu renge boyamaya çalıştım ama çok yandı başım daha önce de boyamıştım hiç bu kadar canım acımamıştı korktum saçlarım da yanar diye hemen yıkadım. merak ettiğim şey saçları yakıyor mu ve çok akıyor mu :/

    YanıtlaSil
  36. Ben de dün bu renge boyamaya çalıştım ama çok yandı başım daha önce de boyamıştım hiç bu kadar canım acımamıştı korktum saçlarım da yanar diye hemen yıkadım. merak ettiğim şey saçları yakıyor mu ve çok akıyor mu :/

    YanıtlaSil
  37. Merhaba bende sacimi boymak istiyorum ama sadece uclari mor yapacagim. Akinca saclariniz ne renk oldu?

    YanıtlaSil
  38. Merhaba sonuç harika benim saç rengim 2.0 siyah bunun üzerine tutar mı saçımı açtırmak istemiyorum lütfen cevaplar mısınız benim için fikriniz çok önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, siyah üzerine tutması zor olacaktır diye düşünüyorum (: Kuaförde açtırmak istemiyorsanız yeşil sabunla yıkamak, saçın renginin akmasını sağlar diyor kuaförüm genelde.

      Sil
  39. Saçımı şarap kızılına boyatali 2ay oldu dip boyasi geldi rengide açıldı üstüne 4-99 schwarzkopf palette deluxe denesem saçım da yanma yada herhangi bir sorun olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen cevap yazarmisiniz benim için ihtiyacım var sizin yorumunuza

      Sil
    2. Merhaba yanma olacağını sanmıyorum tabi saç yapınızı bilmiyorum ama. Alt tonunuz kızıl olduğu için de tutacaktır bence. Çünkü ben hep kızıl kullanıp, boyadım.

      Sil
    3. Saçım çok ince ve az oyuzden korktum ve cevabınız için çok teşekürler

      Sil
    4. Bende saçlarımı ateş kızıla boyadım tutar mı

      Sil
  40. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  41. Saçım kumral tutar mı aslı hanim

    YanıtlaSil
  42. Saçım kumral tutar mı aslı hanim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumralda hiç denemedim. Mutlaka tutar ama rengini tam vermeyebilir.

      Sil
  43. Saçım kumral tutar mı aslı hanim

    YanıtlaSil
  44. Saçım kumral tutar mı aslı hanim

    YanıtlaSil
  45. Birşey sormak istiyorum bu saç rengini yaptıktan sonra kahverengi'ye geri dönmek istiyorum açtırma yapmam lazım mı dönüş aşamasında sizce

    YanıtlaSil
  46. Umarım yorumunu görürsünüz. Sacimi palette nin açısıyla açtım. Sonbahar kizili ve şarap kizil ini karıştırıp boyadım. Ama ne renk güzel oldu ne de bana yakıştı. Esmerim. Şimdi bu renge boyasam sizinki gibi mi olur daha koyu mu. Birde esmer tene yakışır mi acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba benim rengimden daha koyu olur. Esmerler genelde tercih etmiyor bu kadar koyu tonları ama bence yakışır (:

      Sil
    2. Cevabınız için çok teşekkür ederim.Saçlarımda hala sonbahar kızılı ve şarap kızılı karışımı var, çok fazla dışarı çıkmamaya çalışarak idare ediyorum, sizde tutan tona sahip olmak için en azından yakın bir ton olması için saçımdaki boyanın akmasını mı beklemeliyim? Tekrar koyu bir tona dönersem dönüşü zor olacak çünkü biliyorum.Zamanınızı aldığım için kusura bakmayın.

      Sil
    3. Rica ederim. Evet aktıktan sonra boyamanız daha uygun olur bana göre.

      Sil
  47. Merhaba saçımı siyaha boyadım ve patlıcan moru yapmak istiyorum sea color marka bi boya aldım onla boyasam tutar mı yoksa palette mi almalıyım

    YanıtlaSil
  48. Saçım küllü sarı acaba sizinki gibi olur mu

    YanıtlaSil
  49. Bu renleri kullanmayı seviyorum herkesin kullandığı sıradan renkler bana uygun değil sadece saçlarım sürekli değişiklik ve farklı renkler sebebi ile çok fazla yıpranıyor bazen hafif yanıklar oluyor zaten her zaman kazık gibi ve tiftik saçlarım vardı sürekli benim gibi boya yaptıran bir arkadaşım doğal keratin önerdi saçlarında yanık ve yıpranmalar olmuyordu onun bende denemek için aldım patentli olandan saçlarım yumuşacık ve yıpranmalar kalmadı artık rahat rahat istediğim renk ve şekilde kullanabilirim yıpranma veya sertlik olmadan.

    YanıtlaSil
  50. merhaba sizi yeni buldum saçım siyahtı limonla ve bir süre boyamayarak 1 - 2 ton açtım. sizinkinden bir tık daha açık mor istiyorum neva nin orkide moruyla palette patlıcan morunu karistirsam nasıl olur. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha açık mor istiyorsanız Neva'yı tek başına da kullanabilirsiniz, onun rengi daha açık tonda.

      Sil
  51. Merhaba. Saçınızdan tamamen akma durumu olmuş muydu bu boyanın? Ben farklı bir markanın kalıcı mor boyasıyla boyamıştım 1,5 ayda yaklaşık kendi rengine dönmüştü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tamamen akmadı ama illaki bir solma ya da renk açılması oluyor. 1 ay içinde yeniden boyama gerektiriyor rengin kalıcılığı açısından.

      Sil
  52. Kaç dakika tuttunuz saçta en önemli soru bu benim için.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü