Ana içeriğe atla

Lila Kutu - Eylül 2013 Kutusu

Herkese Merhaba,

Lila Kutudan geçen haftalarda aldığımız maille çok mutlu olmuştuk hepimiz. Kutuların satışa açıldığı saatlerde ise kitlenen siteden dolayı biraz da gerilmiştik. Ya alamayacak mıyız diye ? Ama sonunda mutlu sona ulaşabilmiş almıştık, tabi ki gün saymaya başlamıştık an itibari ile (: 

Geçen Cuma Lila Kutunun tam da söylediği tarihte yola çıktı kutular. Çoğunuza ulaştı tahmin edebiliyorum. Dayanamayıp baktım da gelen kutulara yalanım yok ama kendi kutumdan ne çıkacağını yine de merak etmiyor değildim (: İşte bugün şirkete gittiğimde benim kutumda gelmişti ve kavuşmuştum. Ama akşama kadar bekledim mecburen içim içimi yiyerek. Şimdi sizleri bana gelen kutuyla ve Lila Kutuda gözüme çarpan değişikliklerle baş başa bırakıyorum.

Artık Yurtiçi Kargo poşeti ile değil de Lila Kutunun kendine has poşeti ile gelmişti ve kırılabilir uyarısı gerçekten çok düşünceli bir hareket olmuş. Çünkü maalesef kutumuzda kırılan, çatlayan ürünler çıkınca canım sıkılıyordu. Kutunun rengi biraz daha açık Lila olmuş ve kenarında ki süslemeler daha da cici bir hale getirmiş (:




Ve işte beklenen an sakince açmak gerçekten çok ama ya meraktan. Açarken zaten inanılmaz bir koku yayılıyor ve iyice heyecanlanıyorsunuz. Sarılar içinde güzelim ürünler. Meşhur Lila çiçeğimiz yine bizimle ve güzel ürün kartımız. Rutin cümlemiz: En son ne zaman bir şey keşfettiniz ? Bayılıyorum bu soruya, sizi bilmiyorum ama bana gerçekten moral veriyor.



Ürün kartına bakalım ve ürünleri yakından inceleyelim. 
Activar - Yeni Nesil Onarıcı Göz Kremi: İnce çizgi ve kırışıklıkları, göz altı morluklarını ve şişkinlikleri azaltır. Cildin ışıltılı, pürüzsüz, sıkı ve genç görünümünü korur. Yaşlılık lekelerinin azalmasına yardımcı olur ve cildin rengini düzenler. Vaat ettikleri gerçekten insanı şaşırtıyor. Kutuda 1 paket numunemiz mevcut. Denemek de fayda var. Activar'ın eski kutulardan çıkan maskelerini beğenmiştim, umarım bu üründe bizi şaşırtır.

Cyrene - Argan Yağı veya Ozonlanmış Zeytinyağı: Cilt ve saçların gün boyunca nemini koruyarak cildin yumuşaklığını ve esnekliğini geliştiren argan yağı veya tedavilere yardımcı birçok amaç için kullanılan ozonlanmış zeytinyağı. Argan yağına karşı hep bir sempatim var neden bilmiyorum (: Tam boy ürünümüzün 1.si.
Ecowell - Yüz Toniği: Ciltteki fazla sebumu temizleyerek, gözeneklerin arınmasına yardımcı olur; cildi arındırır, canlandırır ve rahatlatır. Akne ve siyah noktaların oluşumunu önlemeye yardımcı olur. Her cilt tipine uygundur. Ürünümüz tam boy ürünlerin 2.si.
Felil - Siyah Maske: Erken yaşlanma ve kırışıklıklara mücadeleye yardımcı olur, cildin elastikiyetini arttırır. Akneyi önlemeye yardımcı olur. Uygun deri pH'ını ve cildin normal rengini sağlar. Siyah maskeleri seviyorum ben yalan yok. Kutumuzdan da 3 tane çıktı fazla fazla gösterir diye düşünüyorum kendini.
More Than Soap - Bitkisel Sabun: Yapay ve kimyasal koku, petro-kimyasal madde, sentetik, SLS içermeyen; hayvanlar üzerinde test edilmeyen doğal el yapımı sabun. Kutuyu kokulara boğan kaçak bulundu böylelikle. Daha önceki kutularımızda da çıkmıştı bu sabundan. Ben onunda kokusu çok güzel diye kıyamamıştım kullanmaya. 2 tane olduğuna göre 1'ini kullanabilirim artık. Ayrıca tam boy ürünümüzün 3.sü de bu sabun.
Raen - Bitkisel Zeytin Yaprağı Duş Jeli: Cildin yağını ve nemini dengeler. Tüm cilt tiplerine uygundur. Kullanılmaya kıyılmaz bu ama ya çok sevimli.
Toni&Guy - Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Sprey: Saçları şekillendirir, dolgunluk ve hacim verir, belirgin, dalgalı ve doğal bir görünüm yaratır. Her saç tipi için uygundur. Tam da saçlarımı doğal haline bırakmaya karar vermişken çok güzel bir sürpriz oldu benim için. Saç detoksuma iyi gelecektir eminim ki, böylelikle Toni&Guy ürünleri ile de tanışmış olacağım.
Lavera - Sürpriz ürün (: Yani güzelim bir ruj: Biyoorganik bir ruj ve Red Berry Charm 05 kodlu. İlk fırsatta denenecektir. 

Bu ay ki kutu gerçekten çok güzel, eminim sizde beğendiniz. Ne yalan söyliim oje çıkanları kıskanmadım değil, Ama beklediğimize, özlediğimize değmiş. İyi ki varsın Lila Kutu (:

Yorumlar

  1. Lavera Red Berry Charm ruju bende kullanıyorum ve muthiş bir kıvamı var dudakta hafif nemlı etki bırakması çok hoş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü