Ana içeriğe atla

Tatil Notları Vol.1 "Kas"

Evet bu yıl için aslında leyleği havada gördüm deyimini tam anlamıyla yaşadım diyebilirim. Konferanslar, kurslar, seyahatler derken vee beklediğim zaman gelip çatmıştı. Tabi ki tatil zamanı. Güzel bir hafta geçirdim, enerjim tavan yaptı, en güzel yerleri, en cennet köşeleri kendi gözlerimle gördüm diyebilirim. 

Kaş, özellikle en çok istediğim yerdi. Çünkü tatil demek benim için tamamen doğa ile baş başa kalıp,kafa dinlemekten başka bir şey ifade etmiyor.



Tatilime Çukurbağ Yarımadası'nın en ucunda ki butik otellerden ve benim için en güzeli olan Club Antiphellos'ta başladım. Antalya Havaalanı'ndan Kaş'a gelmek ve oradan da Yarımada'ya geçmek biraz yorsa da kesinlikle otele girdiğiniz anda ohh deyip, iyi ki geldim diyorsunuz. Ve yorgunluğunuz anında sıfırlanıyor. Fotoğraflarla birlikte küçük detaylar yazının tamamında gizli. Umarım keyiflendirir sizi de ve ayrıca tatil için fikir verir. Çünkü, bir yere başkalarının olumlu yorumları ile gitmek her şeyden önemli (;





Ada yolu, aslında tüm Kaş sokakları bu rengarenk Gelin Duvakları - Begonvillerle dolu. Doğa burada inanılmaz cömert davranıyor belli ki. Bu manzarayı da bunlar süslerdi zaten.


Club Antiphellos'un kendine özel bir plajı var. Otelde havuz da mevcut. Ama ilk gün kendimi denize atmak istedim ve iyi ki de öyle yaptım; ben hayatımda bu kadar güzel bir yerde yüzdüğümü hatırlamıyorum. Derinlik korkum vardı ama burada onu da yendim fazlasıyla. Plaj, bu sene güzel ve yoğun bir çalışma ile hazırlanmış duyduğum kadarıyla. Otele ait Snack Bar'da yine aynı şekilde plajda mevcut. Plaj deyince aklınıza kum gelmesin Kaş'ta bunu bulmak biraz zor. Aslında çok da güzel böyle olması (:



Plajdan ufak bir ayrıntı; Şemsiye ve Duş orada mevcut. Denize isterseniz atlayarak isterseniz de merdivenden inebilirsiniz. Merdiven çıkışında da duşlar hazırda bekliyor. Bu manzara karşısında denize mi girsem, etrafı mı izlesem, yoksa sakince uzansam mı bayağı kararsız kalabiliyorsunuz (;


Yunanistan'ın Türkiye'ye en yakın birinci adası olan Meis Adası'nın en net görülebildiği nokta Çukurbağ Yarımadası. Fotoğrafta aslında uzak gibi görünse de geçerken inanılmaz diyorsunuz. 




Otelin havuzu ve sevgili Tarçın (: Hepimizin gözdesi olan sevimli yaratık; Otel sahibi Cengiz Bey'in köpeği. Otelde spor için de aletler mevcut. Hamak var tatilin olmazsa olmazı. Cengiz Bey'i de es geçmeyelim inanılmaz kibar ve misafirperver birisi. Ve ekibi hepsi çok uyumlu eviniz gibi oluyor resmen.




Migreni her daim tutan birisi olarak eczane arayışım, ilacımı buluşum sonrası mutluluğum. Palmiye Cafe burası da, Kaş merkezde ki Cafe'lerden birisi. Türk kahvesi tabi ki olmadan olmaz. Ayrıca, kendime birşeyler almayı da ihmal etmedim tabi.




Tüm eşe dosta, arkadaşlara, aileye alınan ufacık tefecik Kaş hatıraları da bunlar (:









Ve bunlarda ayrılık sabahı çektiğim fotoğraflar. Sabah deniz daha başka güzel, daha başka mucizevi. Güneşin doğuşunu hem dağdan, hem Yarımada'dan hem de denizden görmek inanılmaz. Cennet burası diyebiliyorsunuz (:


Elveda Club Antiphellos ve Kaş diyerek bu notlarımı burada bitiriyorum. Umarım çok fazla sıkmamışımdır yazdıklarımla sizleri. Ekstra sorularınız olursa da mutlaka cevaplamaya çalışırım. Görüşmek üzere (:

Seyahat Tercihim: SunExpress (: , Çanta: Furla Candy Bag, Güneş Ürünleri: Nivea Sun Carotin, Nivea Sun After Sun, Solait Yüz Kremi SPF50, Bileklik: Kaş yerel mağaza & bypiaaccessories , Güneş Gözlüğü: Rayban, Beyaz Atlet, Tulum, Şal: LCW, Saat: Lacoste, Ayakkabı: Adidas, Otel: Club Antiphellos, Cafe: Palmiye Cafe


Yorumlar

  1. keyıfle okudum ne sıkması :))
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa çok sevindim canım bu yorumuna, öpücükler kocaman (:

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü