Ana içeriğe atla

Koton Beauty Ürünleri


Herkese Merhaba,

Severek ziyaret ettiğimiz, alışveriş yaptığımız markalardan birisi Koton. Her mağazasında farklı bir ürünü bulabildiğimiz için aynı şehirdeki farklı bölgelerde yer alan mağazalarını sık sık ziyaret ederim. Alışveriş yazılarımda da illaki bir kaç ürünü ile yer alır. Bu sefer kıyafet, aksesuar ya da ayakkabı değil, anlatmak istediğim ürünleri Beauty koleksiyonuna ait ürünler.

A'dan Z'ye ne ararsanız var aslında Beauty standlarında. Allık, pudra, aydınlatıcı, ruj, lipgloss, kapatıcı vs.. dediğim gibi her şey. Tek standtan tüm ihtiyacınızı giderebilirsiniz.

Ben ilk olarak Pink Crystal parfümü ile başlamıştım geçtiğimiz yıl. Kokusunu ilk duyduğumda tam anlamıyla vuruldum diyebilirim. Ayrıca kalıcılığı da oldukça güzel. Tek sorun şişesinin büyük olmasıydı, çantada taşımaya elverişsiz. Gördüğünüz gibi dibini görme noktasındayım, ilk fırsatta yenilenecek.


Şimdilerde ise çanta boyu olan parfümlerinden aldım ki Wild Orchid favorim oldu. Kalıcılığı ve kokusu nefis. Migren rahatsızlığınız varsa benim gibi Pink Crystal ve Wild Orchid bu ana kadar sorun çıkarıp, rahatsız etmedi beni bilginize (: Blue Iris'i henüz açmadım. Bitirdikçe kullanma performansım tam gaz devam ediyor. 


Geçtiğimiz günlerde de makyaj ürünlerini denemek istedim ve başlık fotoğrafında gördüğünüz ürünleri aldım. Bir hayal kırıklığım var içinde, yeri geldiğinde göreceksiniz onu sizde okurken.




4lü farlar her zaman en sevdiklerim olmuşlardır. Özellikle seyahat gibi durumlarda çantaya tek bunu atmanız yeterli geliyor. Bu farların arkasında da gördüğünüz gibi ne için kullanılacağı da işaretlenmiş. 

Benim aldıklarım Mint ve Lila olanlar. Farların yapısı biraz tozutuyor gibi olsa da kalıcılığı güzel. Ayrıca gördüğümüz rengi vermesi de artısı. Aplikatörlerden birinin farklı olmasının nedeni içinde çıkmamış olması. Bu Koton Beuty'e -1 kazandırdı. Mecburen ben ekledim aplikatörü.




Evet gelelim rujlara. 2. hayal kırıklığımda bu noktada oldu. Rujlardan 1'isi gördüğünüz gibi bariz bir şekilde kullanılmış çıktı. Fotoğraflamak için sadece elimde ufak bir çizik attım. Kendisini kullanmayacağım çünkü, çöpe gidecek maalesef. Bu konuda şikayetimi de Koton'a bildirdim ama henüz bir sonuca ulaşamadık. Kadınların bu tip huyları beni çileden çıkarıyor gerçekten. Tester'ı olmasına rağmen hepsini denemek nasıl bir akıl çözemiyorum.

Burada ama personele de büyük hata payı düşüyor. Çünkü kontrol etmeden tekrar bantlayıp, satışa koymaları büyük ayıp. Bu da Koton Beauty ürünlerine -2'yi getirdi. Ki ruj asla almam artık. 

Üstteki renk Rose Mauve tam bir nude renk. Günlük kullanım için ve benim gibi ruj sürme özürlüler için şahane bir tercih. Diğer kullanılmış çıkan ruj ise Pink Desire. Tam bir koyu pembe. Çok severek aldım ama kısmet olmadı :(



Ve son olarak da olmazsa olmazım oje. Safari isimli bu oje en sevdiğim renk. Daha önce Flormar'dan aldığım aynı renkteki ojemi, çok yakın bir arkadaşım benden alınca, bunu edinmem şart oldu. Henüz kullanmadım oje performansını merak ediyorum Koton'un.

Genel anlamda sevdiğim ürünlere sahip. Ayrıca ambalajları da çok şık. Farlar çok zor açılıyor o ayrı gerçi. Ama bahsettiğim konular canımı sıktığı için herkese tavsiye etmem gereken tek şey; herşeyi açıp almanız.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;




Yorumlar

  1. Mağazaya gittiğimde pek almak gelmedi içinden nedense pek beğenmedim belki birkaç ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlangıçta bende ön yargılıydım, denedikçe hoşuma gidiyor (:

      Sil
  2. farlarını merak ediyordum deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. Kotondan hiç kozmetik ürün almamıştım.

    YanıtlaSil
  4. Markayı denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  5. kaş maskarası ve ojelerden memnunum ama kalem rujlarını hiç sevmedim mesela :-(

    YanıtlaSil
  6. farların rengini çok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Bu markanın ürünlerini daha hiç göremedim. Çok merak ediyordum yazın iyi olmuş.

    YanıtlaSil
  8. benim yaşadığım yerdeki kotonda makyaj ürünleri yok ama farlarının rengi hoş gözüküyor burdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zamanla gelecektir diye düşünüyorum (: Farların rengi güzel gerçekten de (:

      Sil
  9. Parfümleri merak ettim. Bir ara kotona uğradığımda test edeyim. Ruj konusunda haklısın firma daha dikkatli olmalıydı. Sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  10. Koton'un renkli kozmetik kısmına bakmadım.. Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  11. hep görüyordum ama bir türlü almak nasip olmadı, şimdi böyle detaylı görünce ilgimi çekti :) Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (: Çok tşkler, alırsanız sizin yorumlarınızı da merak ediyorum.

      Sil
  12. Kotondan kozmetik almaya çekiniyorum aslında pekte haksız çıkartmadı beni kullanılmş ürünü bantlamaları nedir yani sonradan da asla kabul etmezler bunu :/

    YanıtlaSil
  13. Farların renklerini çok beğendim.Güle güle kullanın ürünlerinizi :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Koton ürünlerini henüz denemedim.Ambalajları ne güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
  15. Koton ürünlerine henüz bende sahip değilim üzücü bir deneyim olmuş keşke iade etseydiniz.

    YanıtlaSil
  16. Daha önceden rimelini almıştım ve cok memnun kaldim simdi tekrar aldim yine cok memnunum cok fazla bulasmamasi ve akmamasindan dolayi cok hosuma gitti..

    YanıtlaSil
  17. Daha önceden rimelini almıştım ve cok memnun kaldim simdi tekrar aldim yine cok memnunum cok fazla bulasmamasi ve akmamasindan dolayi cok hosuma gitti..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü