Ana içeriğe atla

#blogbybuseguldas1yasinda Etkinlik Sponsorlari - Subat 2017



Herkese Merhaba,

Hafta sonu @blogbybuseguldas 'ın 1 yaş etkinliğindeydik. Adana 'da sınırlı sayıda blogger olsak da tanışıp, irtibatı koparmadıklarımızla güzel bir gün geçirdik. Yeni tanıştıklarımız da oldu tabi bu arada.




Capicade ilk defa tanıştığım bir marka oldu bu etkinlik sayesinde. Firma yetkilileri de aramıza katılarak güzel bir sunum ve sabırla hepimize tek tek saç analizi yaparak, uygun reçeteleri yazdılar. Verdikleri ürünleri de deneyerek, tavsiye ettikleri ürünleri ilk fırsatta deneyeceğim. Adana, Çukurova'da oturanlar var ise Medline Hastanesi karşısındaki ege eczanesinde ürünleri bulma imkanımız varmış.



Cecile kozmetik ise bizlere ayrı ayrı hazırladıkları lipgloss, oje ve göz kalemi ile destek vermişti.


Vissmate yüzey temizleyicisini dün kullanmaya başladım bile şahane kokuyor (:


LeSoleil şampuanın daha önce kuru saçlar için olanını kullanmıştım. Bu sefer Kepek problemi için olanın denk gelmesine sevindim. Çünkü, kuruluğun yanında diğer en önemli problemim Kepek. Bakalım memnun kalacak mıyım ?


Doğadan Çay bizimle olan başka bir markaydı. Özellikle Ayvalı Ihlamur çayı denemediğim bir çaydı, şansıma bu geldi. Tadını çok merak ediyorum. Meşhur doğadan kupası ise sanırım her evde vardır artık (:


Ekoz Kozmetik olarak her etkinlikte yanımızda olan ve geçtiğimiz haftalarda isim değişikliği ile Club Veronique olarak karşımıza çıkan firma ise bu sefer kokulu çubuklarla yanımızdaydı. Vanilyası biraz ağır gibi sanki.


LR ürünleri ile Aralık'ta yaptığımız #KızKızaAdana etkinliğinde tanışmıştık. Bana Deluxe koleksiyonundan Rimel ve Göz Makyaj temizleyicisi denk gelmişti. Fakat AloeVera2lı bu bakım ürünlerinden birçok kişi faydalanmıştı. Bende oldukça merak ediyordum açıkcası. Bu sefer de diş macununu deneme fırsatım olacak. Hazır elimdeki macunda bitmek üzereyken denemiş olacağım en hızlısından. Bu ürünleri bize sağlayan ise Adana bölgeden instagram.com/zeliha_iznebioglu . Adana olup, sipariş vermek ya da üye olmak isteyen olursa aklınızda olsun (;


Dermokil ürünlerini ise sanırım daha önce hiç denemedim. Hafızamı yokluyorum ama sonuca ulaşamadım. Bu 3lüye de bu yüzden çok sevindim. Boyutları küçük olduğu için ise tam çantaya atmalık, seyahatlik.


Otacı ise en sevdiğim markalardan. Bu meyve kokulu şampuanlarını da çok merak ediyordum. Bana yağlı saçlar için olan denk gelmiş ama saçıma maske ya da yağ bakımı uyguladığımda arındırıcı olarak kullanmayı düşünüyorum. Ayrıca yanında bir çok ürüne ait de testerlar olması çok güzeldi.




Cosmed'in son bir kaç haftadır yüz yıkama jelini severek kullanıyorum. Bu ürünler ise ciddi anlamda merak ettiklerimdi. Hatta birkaç takipçim jelin fotoğrafını paylaştığımda peeling etkisinin olup olmadığını sormuştu. Bu sefer peeling de gelince yorumlamam daha da mantıklı olacak. Ayrıca kırışıklık karşıtı bakım ve gece kremi ise favorilerim şimdiden.


Acvit markası ile yine bizim etkinlikte tanışmıştık. Bu etkinlikte de yenileyici krem ile yanımızda oldular. Bu kremden elimde 1 tane daha olduğu için direk önümüzdeki günlerde düşündüğüm çekilişe ekleyeceğim.

Tüm sponsorlarımıza ve özellikle mekan destekçimiz Pasta Bahçesi'ne çok teşekkürler. Fakat, aklınızda olsun Pasta Bahçesi hafta sonları çocuk gürültüsünden ve doğum günü kutlama zımbırtılarından dolayı çekilmiyor. Resmen akşam eve gittiğimde başım çatlıyordu (:

Buse'ye de tüm bu hazırlıklar için teşekkürler artı daha nice yaşlara (:

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

  1. Saç analizi iyi olmuş, tüm kadınlara lazım sanırım böyle birşey...

    YanıtlaSil
  2. Hediyeler ve etkinlik çok güzel Aslıcım. Cecile gloss favorilerim arasında, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Sağlıkla kullan Aslıcım armağanlar çok güzel.

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullanın darısı bize böyle etkinlikler için :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi harika bazılarını ben de kullanıyorum ya da kullanacağım.. güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel ,güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü