Ana içeriğe atla

#LerzanKaradanli23Nisan3Yasinda - Etkinlik


Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz hafta sevgili Lerzan'cığımın daveti ile Niğde'deki #LerzanKaradanli23Nisan3Yasinda etkinliğine katıldım. Aylar öncesinden Lerzan bana bu daveti sunduğunda da çok heyecanlanmıştım. Günler yaklaştıkça da heyecanım artmaya devam etti. Bu etkinlik davetleri ve etkinlikler sayesinde yeni insanlarla tanışmak en çok hoşuma giden şey.

Etkinlik 22 Nisan Cumartesi gününe denk geldiğinden ben tabii ki iş yerimden izin aldım. Cumartesi sabahı da araba ile yola koyulduk. Adana'ya 2 saat olması işin bir diğer güzel tarafıydı.

Etkinlik Lerzan'ın teşekkür ve hoş geldin konuşması ile başlayıp, günün anlam ve önemine uygun şekilde İstiklal Marşı'mız ile devam etti.




Hem ana pastamız hem de atıştırmalık cupcake ve popkeklerimiz Sevgili Pastannem 'e aitti. Ben bile o kadar çok yedim ki sanırım akşama doğru şeker koması atağı geçirdim (:



Gelelim sırayla sponsorlarımıza; bizi bugünde yalnız bırakmayan tüm firmalarımıza tekrar çok teşekkürler.


@HighGenic Kullanmaya başladığım günden beri en sevdiğim marka kesinlikle.


@Vissmate 'in özellikle bu ürünü merak ettiğim için bu 2sini seçtim. Malum evde Juliet azmanı var, temizlik gece gündüz devam ediyor bizde (:


Tethy's 'e ait bu Öğretmenim ve Ben anket kitabını Sevgili @blogbyserifeavci 'ya hediye edeceğim. Çünkü, kendisi öğrencileri ile iletişim halinde olmayı seven nadir öğretmenlerden. 

Kunter Kunt'a ait 'Küllerinden Yangın Çıkaranlar' kitabını ise büyük bir merakla okuyacağım.

 

HC Care markasına ait daha önce saç bakım maskesi ve yağını denemiştim. Hediye edilenler misel su ve yaşlanma karşıtı krem olunca pek ilgimi çekti. 


Revox'un bugünlerde saç kremini kullanıyorum hatta bitmek üzere. Şampuan ve sıvı saç kreminin ise performansını aşırı meraktayım.


Club Veronique markasının daha önce vanilyalı oda parfümlerini kullanmış ve çok sevmiştim. Şimdi ise sıra Marsilya Sabunu kokusunda. Ayrıca kalp şeklindeki parfümler çok sevimli. Kırmızı denk gelince korktum acaba ağır mıdır diye ama efsane ferah bir kokusu var.

Bu grupta daha önce Splat'in Blackwood diş macununu kullanıp aşırı sevmiştim. Fırçası ise çok sevimli değil mi ?

Procsin Siyah maske ve şampuan ise öncelik vereceklerimden, çok merak ediyorum.

Mis ip ise en pratik ürünlerden. Çantaya atmalık.


Beeo Arı ürünlerini daha önce bir kaç arkadaşımda görmüştüm. Fakat, denk gelip deneyememiştim hiç. Bu bahane ile denemiş olacağım.


Binboğa Bal ise en sevdiklerimden. Özellikle Kekik&Keven balının tadını ve içeriğini çok seviyorum.


Kenton ise her etkinlikte bizi yalnız bırakmayan firmalardan. Bu sefer şeker hamuru ve sevimli ayna ile bizleri mutlu ettiler.


Nefis Demet'de şahane pastaları ile bizimleydi.


Dr. Oetker Türkiye ise şahane bir paketle bizleri karşıladı. Kekburger ilk yapılacaklar arasında (:
 

Bir diğer mamamız da Knorr'dan. 


Capicade ürünleri ile daha önce başka bir etkinlikte tanışmıştık. Gerçekten probleme yönelik, kaliteli ürünleri var.


Bionike Türkiye ürünleri ile ilk defa tanışıyorum. Şansıma da güneş yağı denk geldi ki en sevdiğim (:


Fanfatel Tasarım'ın bu sepetlerine ise bayıldım. Mor hastası ben için en güzel renk denk geldi sanırım.

Bu sevimli anahtarlığa ne demeli (: Yasemen hediyelik çok tşkler.

Çok sevimli kot elbisem ise Tessetür Pazarı'nın hediyesi. 

Hepsi ile ilgili ayrıntılı yazılarım deneyimledikçe gelecek. Tüm sponsorlarımıza tekrar çok teşekkürler.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

  1. geldiğin için çok teşekkür ediyorum
    hepsini iyi günlerde kullan canım benim
    gene güzel günlerde buluşalım

    YanıtlaSil
  2. Yazıların güzel sözlerin sen harikasın cnm :))

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü