Ana içeriğe atla

STRLeasy - Temizleme Kapsulleri


Herkese Merhaba,

Pazartesi günü ile başlayan yeni hafta dilerim herkes için sorunsuz ve sağlıklı geçer. 2 haftadır önce 23 Nisan sonra 1 Mayıs tatili derken bu hafta tatilsiz bir haftaya başlamak can sıkıcı olsa da Bayram tatiline gün saymak heyecan veriyor. Gerçi tatil olsa da evlerimizdeyiz ama ben ev halini seviyorum açıkcası. Neyse gelelim başlık konumuza..

STRLeasy markası, Markazen bünyesinde ürünleri satışa sunulan bir marka. Elimdeki ürün ise bebek biberon, emzik vs. ürünlerini temizlemek için üretilmiş antibakteriyel temizlik kapsülleri. 

Bebeklerin bakımında en önemli ayrıntı kesinlikle mama kabı, kaşık, biberon, suluk ve emzik gibi sürekli kullanılan ürünlerin temizliği. Hatta bunlar için sadece temizlik aslında yetersiz. Tamamen sterilize edilmeleri gerekiyor. Bebekleri hastalıklardan korumak için en en önemli detay bu bana göre.

Ama çoğu sterilize etme yöntemi oldukça uzun süreli ve detaylı. Ya kaynatma yapmanız gerekiyor ya da özel üretilmiş makinelerde bu sterilizasyon işlemini tamamlamanız gerekiyor. Hal böyle olunca yine pratik ürünler ön plana çıkıyor. Türkiye'de ilk ve tek olan bu ürün kısa sürede, uzun süreli temizlik sağlıyor. 


Kullanımı oldukça kolay. Kutu içerisinde 14 adet kapsül yer alıyor. Kapsüllerin içerisi özel toz temizlik ürünü ile doldurulmuş durumda. Max. 4 lt ılık su içerisine 1 adet kapsülü açıp, boşaltmanız yeterli. Temizlenmesini istediğiniz ürünleri su içerisine bırakıp, 15 dakika tutuyorsunuz. Sonra sadece durulayarak temizlenmiş ürünlerinizi rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Antibakteriyel bir ürün olduğu için sadece bebek ürünlerinde değil ev temizliğinde ya da ihtiyaç duyduğunuz farklı ürünlerin temizliğinde de kullanabilirsiniz. 



Kokusuz ve renksiz bir ürün.

Ben termoslarımı yıkarken genelde eziyet çektiğim için bunu denemek istedim. Ve bayıldım, tam istediğim ürün. Kokusu olmadığı için termoslarda herhangi bir koku bırakmadı. Köpürmesi ve rengi de yok. Sadece su ile kolaylıkla arınıyor. Bir de antibakteriyel olduğu için özellikle pipet ve plastik parçalar için tam kurtarıcı.

Hatta makyaj fırçalarımda da denemek istiyorum. Malum en çok bakteri barındıran yerlerden biri de fırçalarımız ve süngerlerimiz.



Ürünü merak ettiyseniz ve denemek isteyorsanız STRLeasy satış sayfasından inceleyip, satın alabilirsiniz. Bu ürünle tanışmamı sağlayan Lerzan'a da ekstra teşekkürler.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü