Ana içeriğe atla

Gratis İndiriminden Neler Aldım ?

 

Herkese Merhaba,

Konuya başlamadan önce bloga yazı girmeyi ve blog yazılarını okumayı çok özlediğimi söylemek isterim. Uzun süren sessizliğimi de bu alışveriş yazımla bozmak istedim.

Geçtiğimiz haftalarda 10 gün kadar Adana'daydım ve her gittiğimde ihtiyaçlarımı almak için alışveriş seferliği yaşıyorum resmen. Bulunduğumuz, yaşadığımız yer tam bir kırsal, az çok hikayelerimi takip edenler bilir. Kargo geliyor olsa da medeniyete ulaşmışken tüm ihtiyaçlarımı halletmeye çalışıyorum. Tam bu sefer Gratis'in klasik her üründe yaptığı %50 indirime denk geldim. Alacaklarım zaten vardı, vakit sıkıntım da olmadığı için mağazanın kalabalıklığı ya da kasa kuyruğu çok endişelendirmedi beni. Rahat rahat tüm reyonları gezip, tüm ihtiyaçlarımı tamamladım.

Kim ne derse desin benim için Gratis hala aradığım her şeyi bulabildiğim nadir mağazalardan. Bir de indirime denk gelirse tadından yenmiyor (: Gelelim aldıklarıma;



Saçlarımda ara ara dökülme problemi yaşıyorum. Hava değişimi ya da su farkından mı bilemiyorum ama neyse ki çok yoğun değil. Ben de uzun zamandır Restorex serisine yeniden başlamayı düşünüyordum, böylelikle kendime göre bir seri oluşturup aldım.

Head & Shoulders ve Nivea ise eşimin sıklıkla kullandığı ürünler. Özellikle Nivea'nın bu Kaktüs suyu içerikli spreyi çok güzel kokuya sahip.



Listerine ve LPM ikili setlerini seviyorum. Ağız çalkalama suları konusunda en sevdiğim Listerine. Ve diş bakımında Splat favorilerimdendir. Yine en beğendiğim diş macunu olan Blackwood'u aldım. Diş fırçasının bu serisini ilk defa deneyeceğim. Colgate ise bazı günlerde hassasiyet yaşadığımızda çok iyi geliyor. Bu konuda alternatifi olanlar varsa fikir verebilirler.



Xo'nun spreylerini çok seviyorum. Bulduğum her çeşidi aldım. Sebamed'i ilk defa deneyeceğim. Nivea'nın invisible serisinin spreylerini kullanmıştım bugüne kadar, roll-on formunu ilk defa denemiş olacağım.

Bic ise traş bıçağı konusunda favorim. Alerji yapmaması ve uzun süreli temizlik sağlaması en sevdiğim özelliği. Raftaki tüm ürünleri aldım bulunca.


Ve son olarak da bunları aldım. Kalyon'un tırnak beyazlatıcısı çok başarılı ve fiyatlar tüm ojelerde uçmuş durumda, indirimde kaçıramazdım. Molped, antibakteriyel güzel bir seri. Benri, temizlik ürünlerini de genel olarak beğeniyorum. Bir tek bu kalmıştı, bundan da 2-3 paket aldım. Dermapeel ipek kesenin farklı versiyonunu daha önce kullanmıştım. Bunu da denemek istedim.

Gratis indiriminden neler aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Geç bir yazı oldu ama ancak yazabildim. 

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü