Ana içeriğe atla

Kiehl's 'den Muhtesem Yeni Içerikli Cilt Bakım Ürünleri

Herkese Merhaba,


Kiehl's ürünleri ve duruşu bakımından oldukça dikkat çekici bir marka olmuştur benim için. Henüz ürünleri ile tanışamadım sanırım Adana'da biraz daha vakit alacak benim bu ürünlere ulaşmam. Ya da seyahatler de denk geldikçe almam gerekecek. Fakat kullanmasamda içeriklerinden ve markanın sosyal sorumluluk projelerinden ne kadar öz verili bir şekilde çalışıldığını görebiliyoruz. 

Gelelim Kiehl's in " KIRIŞIKLARI ONARAN YENİ GÜCÜ KEŞFEDİN " sloganıyla çıkan yeni ürünlerinin ayrıntılarına:




Powerful Wrinkle Reducing Cream; Elastikiyeti %32 oranında iyileştirir. Çizgilerin görünümünü azaltır, cilt dokusunu düzeltir, gözeneklerin görünümünü azaltır.
Kadınların %80'i 4 haftada şu sonuçlara ulaştı: Çizgiler ve gözenekler azaldı, Cilt dokusu düzeldi

3 ÖZEL İÇERİK
BAKIR PCA: Elastin üretiminin artırılmasına yardımcı olur. 
KALSİYUM PCA: Kolojen bağların bozulmasına neden olan enzimlerin üretimini azaltır. 
ABYSINNE: Okyanusun derinliklerinde varolan yaşam molekülü, cildi dış saldırılara karşı korur.

Tavsiye edilen satış fiyatları ise şöyle;

Krem 50 ml – 129 TL
SPF30’lu Krem 50 ml – 129 TL
Göz Çevresi Kremi 15 ml – 99 TL


Dermatolog Dr. Adam Geyer'in Tavsiyesine Göre; Hastalarımın birçoğu çok ileri yaşlara kadar elastikiyet kaybından şikayetçi olmuyor. Büyük bir yanılgı var ki o da elastiket kaybının yalnızca çok ileri yaşlarda ortaya çıktığı.” diyor Dr. Adam Geyer ve ekliyor “Elastikiyet kaybı aslında 20’li yaşlarda elastin  ve kolojen bağların bozulması ile başlıyor. Çizgi ve kırışıklık oluşumuna, gözeneklerin irileşmesine neden olan da bu. Elastikiyetin korunması ve artırılması genç görünümlü bir cilt için olmazsa olmaz.


Elastikiyeti %32 oranında artırdığı klinik olarak kanıtlanmıştır.
 

 


Nasıl oldukça iddialı görünmüyor mu sizce de ? Umarım ilk fırsatta bu ürünlerle tanışabilirim ve deneme fırsatım olur.


*Basın bültenidir 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü