Ana içeriğe atla

“Telefonunu günde 100 kereden fazla kontrol ediyorsun, peki ya kendini?”


Nestlé® NESFIT®’ten meme kanseri  bilinçlendirme kampanyası

Meme kanserinde erken teşhis hayat kurtarıyor. Nestlé® NESFIT® yürüttüğü dijital kampanya ile kadınları pempe kurdele çizerek,  #pembekurdelem hashtagi ile  paylaşmaya ve böylece hem kampanyaya destek vermeye hem de kendi arkadaş çevrelerini  bilinçlendirmeye davet ediyor.

Tüm dünyada kadınlarda en sık görülen kanser türü olan meme kanseri ile ilgili çalışmalar, son 50 yıl içinde hastalığın görülme oranında her yıl 1.2 oranında artış olduğunu ortaya koyuyor. 40-45 yaşları arasındaki kadınlar arasında en yüksek ölüm nedeni olan meme kanseri her yıl yaklaşık bir milyon Avrupalı kadının hayatını kaybetmesine neden oluyor.

Teknolojinin gelişmesine bağlı olarak meme kanserinin tedavisine ilişkin başarı oranları son dönemde önemli ölçüde artış gösteriyor. Ancak hasta açısından zorlu tedavi süreci, yüksek tedavi maliyetleri ve hastalığın belirli bir safhadan sonra tedavi edilememesi de tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de önemli bir sorun oluşturuyor.

Türkiye'de meme kanseri, yüzde 24'lük oranla kadınlarda en sık rastlanan 10 kanser türü arasında ilk sırada yer alıyor. Son yıllarda tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de meme kanseri görülme yaşının oldukça genç yaşlara kayması, sorunun önemini daha da artırıyor. 

Meme kanserinde erken teşhis ise hayat kurtaran öneme sahip, kanserin erken dönemde yakalanması tedavi oranlarını artırıyor. Erken tanı için 25-30 yaşları arasında başlayacak yapılacak rutin kontroller bu hastalığa karşı alınacak en etkili önlem olarak gösteriliyor. Kuşkusuz erken teşhis için en etkili yöntem ise mamografi. Ancak asıl sorun kadınların bu konuda yeterince bilince sahip olmaması ve mamografi hatta kendi kendini kontrol yöntemini ihmal etmelerinden kaynaklanıyor. 


Meme kanseri teşhisinde kadınların kendilerini muayene etmelerinin önemi konusunda farkındalık oluşturmayı hedefleyen Nestlé® NESFIT®, bu amaçla dijital platformlarda bir kampanya başlattı.  “Telefonunu günde 100 kereden fazla kontrol ediyorsun, peki ya kendini?” uyarısıyla başlayan ve sosyal medya platformlarında yayınlanan kampanya videoları, kadınların meme kanserinin erken teşhisi için kendi kendilerini kontrol etmeleri konusunda bilinçlendirilmesini amaçlıyor.

“Telefonunu günde 100 kereden fazla kontrol ediyorsun, peki ya kendini?, Kontrol etmeniz gereken başka bir sey yok mu?” sorularıyla kadınları harekete geçirmeyi amaçlayan kampanya videosu, meme kanseri muayenesini kendilerinin yapmasını teşvik ediyor ve sonunda da pembe kurdele çizerek instagrama yüklemeye davet ediyor. Pempe kurdele çizerek,  #pembekurdelem hashtagi ile  paylaşanlar böylece hem kampanyaya destek veriyor hem de kendi arkadaş çevrelerini bilinçlendiriyorlar. Nestlé® NESFIT®’in www.nesfit.com.tr adresindeki web sitesinde de kadınların meme muayenelerini kendi kendilerine nasıl yapacakları konusu detaylı şekilde anlatılıyor. 

Konuya ilişkin bilgi ve tavsiyeler için lütfen tıklayınız: 
www.nesfit.com.tr
https://instagram.com/nesfitturkiye/
#pembekurdelem


Bir boomads advertorial içeriğidir.


Yorumlar

  1. Çok doğru söylemiş. Biraz da kendimizi kontrol edelim.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler ve tebrikler Nesfit, biraz da kendimize ama değil mi...

    sevgiler,

    tolunay

    YanıtlaSil
  3. Doğru söze ne denir. Güzel bir reklam.

    YanıtlaSil
  4. Nesfit'i bu sosyal sorumluluk projesinden dolayı kutluyorum..

    YanıtlaSil

  5. Class College Education training Beauty teaching university academy lesson  teacher master student  spa manager  skin care learn eyelash extensions tattoo spray

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oriflame Ekim Alısverisim - Origuzellik

  Herkese Merhaba, Sonbahar aylarındayken mevsim değişikliği kendini hissettirmeye başladı artık. Hoş bizim buralar hala yaz havasında olsa da nem azaldı ve hava kuruluğunu gittikçe hissettiriyor. Bende mevsim değişikliği ile birlikte ihtiyacım olan ürünleri alarak dönemsel değişiklikleri makyaj masamda hissetmek istedim. Bu ay Oriflame kataloğu yine bir çok güzel ürünle doluydu. Ama ben yine ihtiyaçlarıma yönelik seçimleri tercih ettim. Tek markaya yönelik cilt bakımını ya da makyajını son birkaç yıldır çok seviyorum. Birbirinin tamamlayıcısı ürünleri aynı markadan seçmek ve devam ettirmek daha çok işe yaradıklarını hissettiriyor. Oriflame 'de bunu en güzel şekilde yapan markalardan. A'dan Z'ye her türlü ürünü gönül rahatlığı ile bulup, alabiliyorsunuz. Novage serisi nden bir çok ürün elimde mevcut. Özellikle Yüz ve  M akyaj Temizleme Yağı favorim. İndirimde denk geldiğim an stoklayacağım. Bu ay da Yağ Dengeleyici Solüsyonu koleksiyonuma ekledim. Yapısı çok güzel hafta...

Çekiliş Zamanı; First (;

Ne de doğru bir söz aslında "Yaşamımızın sürprizlerle dolu olması. Bayağı zamandır aklımda olan birşeydi bu. Baktım takipçi sayım yavaş yavaş artıyor, yeni süper güzel insanlar tanıyorum; dedim ki bende yapayım bir çekiliş. Şu an için aslında aklımda size hazırlayacağım sürpriz kutunun içinde neler olabileceği fikri var ama açıklayıp açıklamama konusunda kararsızım. Gelen tepkilere de bağlı olarak fotoğraflarını ve bilgilerini paylaşabilirim belki (: Öyle aman aman çok fazla şart koymak istemiyorum. Takipçim olup, blogunuzda duyurun yeter benim için. Son katılım tarihi: 10 Eylül Pazartesi, saat 24:00'e kadar olan tüm katılımları dahil edeceğim. Mail adresinizi ve isminizi de bırakırsanız çabucak ulaşırım size. Tabi ki kargo bana ait ve tabi ki sadece Türkiye katılımlarını alabiliyorum. Herkese bol şans, öpüyorum çokss (:

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (: ...