Ana içeriğe atla

#KizKizaAdana - Adana Blogger Etkinligi Part.1


Herkese Merhaba,

Geçtiğimiz haftalarda @tugcenindiyari ile gerçekleştirdiğimiz #KizKizaAdana Adana Blogger Etkinliğimize ait yazımla sizlerleyim.


Öncelikle ilk defa böyle bir işe girişmiş olmanın acemiliklerini yaşamış olsak da performansımızdan sonuna kadar memnun kaldığımı söylemek isterim. Arada demoralize olsak da kendimizi toparlamasını bildik (: Gece gündüz mesajlarla, maillerle uğraşmak yormadı desem yalan olur.


Toplamda 12 blogger olarak etkinlikte birlikteydik.


Özetle bize destek olan firmaları da sıralamam gerekirse;


Mekan olarak seçtiğimiz yer Adana'da olanların bileceği Hayal Mono Life'tı. Havanın güneşli olması bizim için oldukça avantajlıydı.

Gelelim fotoğraflara ve sponsorlarımızın desteklerine;


Highgenic hem ürünleri ile hem de Taner Bey'in yaptığı sunumla bize destek oldu o gün. Ben ürünlerle ilk kez tanışmış olsam da çoğu kişinin kullandığını ve çok memnun kaldığını o gün hem konuşmalarımızdan hem de gelen mesajlardan öğrendim. 


Kullanmaya yeni yeni başlıyorum bende ve performansları ciddi anlamda üst düzey. Juliet'in bu hafta kestiği patisinin yatağıma bulaşan kan izlerini silikonlu temizleyici zorlanmadan çıkardı (:


Beliz Kozmetik, Kiss takma kirpik, Impress takma tırnak ve Pot'o Miracle dudak balmı ile bizimleydi. Pot'o Miracle'i denemeye başladım bile (:


Instagramda yer alan SanaBanaveOna hesabı bize farklı desen ve modellerde broş ve kolye göndermişti. Bana en sevdiğim simgelerin denk gelmesi ise mutluluk sebebim. Ayrıca sizleri de düşünerek bizim yönlendirdiğimizi ve kupon kodunu vermeniz durumunuzda %10 indirim kazanıyorsunuz.


Selin Kolonya, mini boy kolonlarıyla bizimleydi. Lavanta en sevdiğim.


Instagramda yer alan başka bir kullanıcı TakaTuka bizlere el yapımı kolyeleri ile destek verdi.


Moshos Garden bizi yalnız bırakmayan en sevdiğim bakım markası. Piyasaya yeni sürülen Misel suları büyük heyecanla kullanacaklarım arasında.


Revigen'in daha önce tester boyunu kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım. Büyük boyuna çok sevindim o yüzden. Acnecinamide ise ilk defa deneyeceğim bir marka.


Cyrene piyasaya yeni sunduğu renkli nemlendiricilerinden göndererek bizlere destek oldu. 


Mediwell lip balmlarından double paket göndererek kalbimizi fethetti.


Splat ürünlerini çok severek kullanıyorum zaten. Bu ağız bakım köpüğü ve diş macunu da diğerlerinin bitimiyle iş başına geçecekler.


Adana firması olan Doğanay Gıda'nın bizi desteklediği ürünler ise limonata ve Ice Tea'ydi. 


LR ürünlerini çok uzun zamandır merak ediyordum. Instagram da yer alan AloeveraDestek hesabı bizim bu ürünlerle tanışmamıza vesile oldu. Etkinlik destekçimiz olmalarına çok sevindim bu yüzden. Bana Maskara ve Göz Makyajı Temizleyicisi denk geldi. Onun haricinde tugcenindiyari 'da temsilci olduğu için merak ettiğim diğer ürünleri de ondan aldım. Sizin de aklınızda olsun (:


Farmasi'de diğer bir merak ettiğim markaydı. Daha önce bir kaç kez alışveriş yapmıştım ama yine de tam anlamıyla tatmin etmemişti beni. Bu paketten de Pure Roll-on benim oldu (:


Başka bir karma paketle bizimle olan firma Atelier Rebul'du. Bana göz çevresi serumu denk geldi. Çok umutluyum (:


Yoğunluğuna rağmen beni kırmayıp, hepimizin baş harflerini hazırlayan Minicco_ hesabını da mutlaka incelemelisiniz. Özellikle özel günler ve bebek odaları için harika öneriler var.

İlk parti yazımı böylelikle tamamlıyorum. 2. yazım yani etkinliğin devam yazısı çok gecikmeden sizinle olacak. İlk parti sponsor ve destekçilerine de tekrar çok teşekkürler.

Görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

  1. ne kadar güzel bir etkinlik olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle takilari çok begendim 😊

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir gün olduğu her halinden belli.Cyrene renkli nemlendirici ve Splat diş macununu çok merak ettim.Yorumlarınızı bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
  4. Nice keyifli buluşmalarınız olsun:)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlik olmuş, hediyelerinizi de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  6. Bence çok güzel bir etkinlik yapmışsınız. Bravo size.

    YanıtlaSil
  7. GUZEL BİR ETKİNLİK OLMUŞ GERÇEKTEN

    YanıtlaSil
  8. Etkinlik güzel olmuş, tebrikler. Sayfama da beklerim
    http://gezgiccift.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. çok hoş bir yazı olmuş. Elinize sağlık. gezginkilavuz.com isimli sitemizi ziyaretinizi dört gözle bekleriz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü