Ana içeriğe atla

#NelerBitti - 13


Herkese Merhaba,

Haftanın ilk günü ve yeni bir bitenler yazısı ile karşınızdayım. Aylık bitirme projelerini son birkaç aydır aksatmamaya çalışıyorum, farketmişsinizdir. Elimdeki ürün kalabalığını ortadan kaldırmak ve yeni marka ve ürünlere yer verebilmek adına bitirdikçe mutlu oluyorum (:

Şubat ayında bitirdiklerim ise hem bitirme projesi dahilinde seçtiğim ürünler hem de ekstra kullanmaya devam ettiğim sona yaklaşan ürünlerdi. Aralarında yine almayacaklarım, mutlaka tavsiye ettiklerim ve eh seviyesinde derecelendirdiklerim bulunuyor. Hadi neler bitmiş ve ev boşalmış görelim (:


Gratis'lerde satılan Benri markasına ait bu duş jelini kokusuna kanarak almıştım. Fakat, kalıcılığı sıfır. Daha duştan çıkarken bile kokusunu almamaya başlıyorsunuz. Ayrıca duş jeli için köpük seviyesi hoşuma gitmedi, yetersiz. Bir daha almam (:

Watsons'lardan aldığım Mofy kutu peçeteyi sanırım 1+1 kampanyası ile almıştım. Yani elimde 6 tane vardı ve şu an sonuncusunu kullanıyorum. Kullanımı pratik bir ürün. Peçetesinin yumuşaklığı çok güzel. Makyaj masamda çok iş görüyor.

Superdrug'a ait duş jellerini seviyorum. Kokuları ve kalıcılıkları bi tık iyi seviyede. Fakat, bu seri hem renk verdiği hem de nemlendirmesi etkili olmadığından bir daha almayacağım.


Gratis'ten aldığım Bionsen'e ait bu duş jellerini çok sevdim. Daha önce beyaz olanını da denemiştim. Şimdi diğer çeşitlerini denemek istiyorum. Nemlendirmesi ve bıraktığı his çok güzel. Spa etkisinde şahane bir ürün.

Avon, Argan yağlı şampuanı fırça yıkayarak tükettim. Benim saçlarıma iyi gelen bir ürün olmadı, hatta hala bu şampuan var mı ondan bile emin değilim. Ayrıca, Avon artık almıyorum biliyorsunuz. 

I love... serisine ait bu vücut spreyini çok sevmiştim. Ama artık bitmesi gerekiyordu. Elimde denemek istediğim çok vücut spreyi var çünkü. Şubat ayı bitirme projemde yer alan bir üründü. Bittiği için çok mutluyum. Kokusu ve kalıcılığı çok güzel. Resmen yaz kıvamında bir ürün.


Helen Harper ve Molped her alışverişte çantamda gelenlerden. Genelde tercih ettiğim pedler arasında bu 2si.

Wilkinson tıraş bıçaklarını ise sevmedim. Elimde Gillette'in makineleri dururken, onlara yedek almam gerekirken neden böyle bir fanteziye girdim hiç bilmiyorum. Çok dandik bir yapıda, her an kesecekmiş hissi veriyor. Allah'tan tek paket almışım.


Splat'ın diş etleri için olan diş macununu severek bitirdim. Şöyle ki bu arada yarım kalan macunlarımı kullanırken aslında bu macunun ne kadar da etkili olduğunu farkettim. Kullandığım dönemde diş etlerimde herhangi bir kanama olmazken şimdilerde yeniden başladı.

Flormar, Sunshine edt ise oldukça ferah bir kokuydu. Severek bitirdim.

Gülşah süngerli aseton #KızKızaAdana etkinliğimizde hediye edilenler arasındaydı. Çok sevmiştim, şahane bir üründü ama çok çabuk bitti sanki. Hatta yazısı da burada; tıklayabilirsiniz.


Restorex'in hızlı uzatma etkili bu serumlarına bayıldım. Bu hafta içinde bu seriye ait ürünlerle ilgili yorum yazım da gelecek zaten. Yağlı yapıda olmaması hoşuma gitti bu serumlarda. Ayrıca kokusu da çok güzel, denk gelirse yeniden alırım.


Saçlarımı kestirip bakıma aldıktan sonra kutu boyalara yeniden giriş yaptım. Garnier'in Yoğun küllü kızıl boyası ile saçlarımın rengini biraz koyulaştırdım. Açık renk saçın bakımı gerçekten zor oluyor çünkü. 2 sefer bu renk ile boyadım. bundan sonra farklı bir tona geçmeyi düşünüyorum bakalım (:

Dalan'ın el kremi ise çok güzel. Biraz yoğun bir yapısı var sadece sevmeyenler için. Keserek dibine kadar kullandım. Elimdeki el kremleri bitince yenisini alacağım.


Purederm el maskesine ait yorumlarımı yazmıştım. Buradan ulaşabilirsiniz. Denk geldikçe alırım.

Superdrug, Portakal & Satsuma duş jeli ise az önce yorumunu yaptığım Lime gibi, boyuyor ve nemlendirme etkisi zayıf.

İpek, organik pamuk favorim. Çok seviyorum, genelde gözüme çarptıkça İpek markasına ait ürünleri alıyorum.


Capicade testerlar #blogbybuseguldas1yaşında etkinliğinde hediye edilmişti. Ürünler şahane. Özellikle BB Cream yeni ve Türkiye'de tek olmasına rağmen, oldukça başarılı bir ürün. Saçlarına anında canlı ve sağlıklı bir görüntü kazandırıyor. Büyük boyu kesinlikle alınacak.

MiaOrganical, tonik ve temizleyici özelliklerini anlamak için oldukça küçük boyuttalar. Zaten toniğin şişesi sorunlu denk geldi. Ürün spreyden çıkmadı. Şişeyi açıp pede dökmem gerekti. En sevmediğim şey böyle uğraştıran ambalajlar.

Cyrene tester günlük nemlendirici seyahatlerde ara ara yanımda oluyor.

Loccitane, el kremi koleksiyon ürünüydü. gül kokusunu sevenler için güzel bir ürün. Nemlendirmesi çok güzel.

Flormar, oje çok kullanamadan bozuldu, direk çöp. Artık oje alımımı minimum seviyeye çektim. Elimdekileri kontrol edip eliyorum ve kullanma sırasına alıyorum.

Oral-B diş fırçam ise işlevini çoktan yitirenlerden. Artık Oral-B almıyorum, deney yapanlar arasında.


Uzun zamandır kullanmadığım göz kalemlerini ayırdım ve direk çöpe attım. 

H&M oje de bozulanlar arasında. 

Rival de Loop, hydro nemlendiriciyi severek bitirdim. Elimdekiler tükenince alacaklarım arasında. Makyaj altına şahane bir baz.

Yine RDL concealer hep aldıklarımdan. Çabuk bitse de fiyatı uygun olduğundan yenileniyor her seferinde.

Miss Dior testerlar Sephora alışverişimde verilmişti. Kokusunu çok sevdim ama dior'da deney yapanlar arasında ne yazık ki.

El kremini de Defacto'dan almıştım. Kokusu çok güzel ama nemlendirmesi zayıf bir ürün.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

  1. duş jelleri konusunda anlattıkların hoşuma gitti biten ürünler de hayli çokmuş :D

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar çok ürün bitirmişsin maşallah ♥ Bionsen duş jelini çok merak ettim alacağım.

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir bitenler yazısı olmuş, bitenleri görünce ben de kendimi rahatlamış hissediyorum :) yeni gelenleri güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü