Ana içeriğe atla

#NelerBitti - 15


Herkese Merhaba,

Yeni aya geçişle birlikte en sevdiğim yazı ile de geçtiğimiz ayın defterini kapatmış oluyorum. Yeni yıl itibari ile fazlasıyla ürünü düzenli kullanıp, bitiriyorum. Ve blogda ki bitenler yazımı da aksatmamaya çalışıyorum. Çünkü, bende en az sizin kadar bu yazıları çok seviyorum. Ürün bittiği zaman tam anlamıyla yorum yapabildiğimi düşünüyorum. Hatta tekrar alıp ya da asla almayacağım dediklerim de ortaya çıkmış oluyor.

Gelelim Nisan boyunca neler bitti.


Farmasi ve LR rollonları deneme sürecindeydi son 1-2 aydır. Farmasi kokusu ve yapısı itibari ile sevilmiş olsa da performans açısından sınıfta kaldı.
LR rollon ise içeriği ve performansı açısından iyi seviyede. Yenisini almıştım zaten ama şimdilerde Adana sıcaklarındaki performansını da merak etmiyor değilim. 
L'occitane rahatlatıcı banyo tuzu ise çok derdini anlayamadığım bir ürün oldu açıkçası. Çabucak erimesi etkisini anlamamı zorlaştırdı. Set halinde almıştım büyük boyunu sanırım almam.


Infinite Seduction baharatlı, özel bir kokusu olsa da artık Avon kullanmadığım için bitince yenilenmeyeceklerden. Hatta hala satışı var mı bilmiyorum bile (:
Madame Coco'nun vücut spreyleri zaten severek kullandıklarım arasında. Bu da Kaşmir kokusuydu, oldukça hafif ve etkili.
The Body Shop Alaska Dağ Gülü kokusu çok sevdiğim bir kokuydu. Denk gelirse mutlaka alırım yine.
Isana markasına ait bu siyah&beyaz vücut spreyi ise koruması güzel olanlardan. Ayrıca leke bırakmıyor.


Watsonstan alışveriş yaptığım dönemlerde aldığım bu kulak çubuğu hayatımda kullandığım en kötü çubuktu. Sert, rahatsız edici bir yapısı var. Zaten almam.
Kotex ve Helen Harper sıklıkla aldıklarımdan. Yalnız Kotex'in bu ince serisi hoşuma gitmedi. Zor da kalmadıkça bu seriden bir daha almam.
Domol, pratik temizlik mendilleri ise Juliet ile mücadelede kurtarıcı. Sürekli birşeyler döktüğü için bu mendiller oldukça kullanışlı.


Duru'nun duş jellerini çok seviyorum. Özellikle Migros'larda 1+1 denk geldikçe stokluyorum.
Wellness&Beauty limon otu özlü vücut sütünü de severek bitirdim. Yapısı çok güzel, nemlendirmesi uzun süreli. Kokusu ise efsane.
Flormar ayak bakım kremi de güzel ürünlerden. Yalnız sona doğru sanırım bozulmaya başladı, resmen sıvanır bir yapıya geçti çünkü.
Lesoleil kapalı saçlar için olan bu şampuan ise benim kuru saçlarıma pek iyi gelmedi.


Geçtiğimiz aylarda saçlarımı yeniden Patlıcan Moru'na boyadım. Hiç düşünmeden yine Palette aldım. Kimse kusura bakmasın ama Palette'in bu Deluxe serisi cidden güzel.


Yine Watsonstan alışveriş yaptığım dönemlerde aldığım Beauty Formulas'ın bu yüz temizleme jelini ise resmen zorla bitirdim. Cildim kuru dememe rağmen satan elemanı da her kullanışımda güzelce andım.
Nuxe'e ait bu vucüt sıkılaştırıcı kremini ise resmen yedim. Çok güzeldi. İndirimde falan denk gelirsem mutlaka alacağım.
Mediwell ananaslı dudak balmını sevemedim.
Eye Drop ise Juli'nin göz ve kulak temizleme damlası. Köpesi olanlar için evde mutlaka buşundurulması gerekenlerden.
Stabilolar yüksek lisansıma geri dönmemle anında bitti, çok dayanamadan (:
Diğer testerlar, törpü ve Restorex saç uzatma serumu ise yine nisan ayında biten minik parçalardan.


Ve bunlarda çöpe giden kozmetikler. Fırçamı AliExpress'ten almıştım severek de kullanıyordum ama Juli dişleyince fırçaların düzeni bozuldu. Her kullanışımda kıl dökünce bende direk çöpe ayırdım.
Benri aseton inanılmaz kurutuyor, bir daha asla almayacağım.
Avon maskara, Elf aydınlatıcı bozulduğu için çöp.
Wet'n wild oje öncesi bazı resmen bitirdim. Kapak ve şişedeki dişlemeler tabii ki Juli'nin eseri.
Koton'dan aldığım bu ruj ise ilk aldığımda da kullanılmıştı. Sonrasında da hiç kullanmadım, tutmanın alemi yok, direk çöp. Bu arada hem bu tip sorumsuzluklar hem de kış mevsiminde yaşanılan gerçek kürk skandalından sonra Koton'dan da alışveriş yapmıyorum. Bu tip konularda ki irademi resmen kutluyorum.

Geçtiğimiz ayın bitenleri de bu şekildeydi. Gelsin yeniler deme zamanı şimdi. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

  1. Wellness&Beauty markasına ait lavantalı kremi bitirmiştim bende çok hoştu gerçekten kousu nemlendirmesi de güzeldi

    YanıtlaSil
  2. Kotex ince serisini bende hiç sevmedim ya

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü