Ana içeriğe atla

Medirose Kozmetik - Doğal Ürünler #YerliMarkadaBugun


Herkese Merhaba,

Yine yeni bir yerli marka ile karşınızdayım. Artık merak edip aldığım ya da incelemem için firmalar tarafından gönderilen yerli markalara daha sık yer vermek istiyorum. Hatta bunun için #YerliMarkadaBugun hashtagini kullanmaya karar verdim.

Medirose Kozmetik firmasından bahsetmeden önce benim marka ile tanışmam tamamen bu işlerden bağımsız bir arkadaşım sayesinde oldu. Sağ olsun firmaya beni önererek ürünleri denememi istemiş. Onlar da bana ulaştılar. Bunun ne kadar ince bir hareket olduğunu size anlatmam mümkün değil. Özellikle bloggerlar arasında marka, ürün, pr listelerini birilerinin tekelindeyken böylesine bir inceliği yaşamak çok da sık rastladığım bir durum değil ! Neyse, bu konu düşünüldüğünde zaten yeterince can sıkıcı bu yüzden uzatmayacağım. Canım Serap, iyi ki tanışmışız (;

Medirose Kozmetik, 2013 yılında iş hayatına şahıs firması olarak başlayıp 2020 yılında faaliyetlerine şirket olarak devam etme kararı almış. Firma halen Isparta'da faaliyetlerine devam ediyor. Bu zamana kadar firmanın adını duymamış olmam da benim ayıbım sanırım. Ama yerli marka ve ürünlerin genel sorunu da bu. Tanıtımlarının az ya da yetersiz yapılması. Bu yüzden kendi üzerime aldığım bu sorumlulukla tanıştığım tüm Türk Malı ürünlerini tanımak ve tanıtmak istiyorum bundan sonra. 

Firma'nın yerinin Isparta'da olduğunu öğrendiğimde şaşırmadım. Çünkü, ürünlerin sahip olduğu içerikler ve kokular o kadar doğal ki Isparta bu konuda cennet köşemiz zaten. 

Ben bugün yazımda Gül içerikli ürünlerden bahsedeceğim. Aslında Lavantalı ürünleri de şahane ama ilk yazı için daha uygun olduğunu düşündüm.





Medirose Gül Şampuanı; Öncelikle kapağı açar açmaz şahane Gül pembesi rengi ve kokusu insanın içini ferahlatıyor. 500 ml'lik boyutu ile oldukça uzun süre kullanabileceğiniz bir şampuan. Saç dökülmesi ve kepeklenme de etkili olduğu gibi Gül biliyorsunuz ki boyalı saçların da rengini koruyucu ve saçlara parlaklık verici özelliktedir. Köpürmesi çok güzel, yıkadıktan sonra saçların tertemiz olduğunu hissedebiliyorsunuz. Kalıntı bırakmayan ve kremsiz olmasına rağmen rahatlıkla taranabilen saçlara kavuşmanızı sağlıyor. Ben genelde bu tip bitkisel şampuanları ilk denemelerimde özellikle saç kremi kullanmam. Çünkü, duş sonrası taranma performansını ve saçların yapısını test edebilmem lazım. Saç kremi her şeyi değiştiriyor biliyorsunuz.

Ben bu şampuan sonrası sıfır saç kremi kullanıyorum hala. Şampuanın kokusu saçlarımdan hiç gitmesin istiyorum. Saçlara verdiği yumuşaklık ve sağlıklı görünüm gözle görülebilir seviyede.



Medirose Doğal Gül Suyu; Doğal Gül Suyu bulmanın ne kadar zor olduğunu hepimiz biliriz. Piyasada yüzlerce marka ya da ürün olsa da. %100 doğal olan bu Gül Suyu hem nostaljik ambalajıyla hem de kokusuyla kalbimi fethetti. Temizlenmiş cilde pamuk ya da pedler yardımı ile tampon hareketlerle uygulanabildiği gibi sprey kabına doldurulup da kullanılabilir. Cildimi nemlendiren, bu nemin uzunca kalmasını sağlayan Gül Suyu ayrıca sıkılaştırıcı özellikte. Tonik uygulamam sonrası cildimin daha gergin ama nemli, daha temiz ve canlı göründüğünü hissedebiliyorum. Buzdolabında bekletip, özellikle sıcak günlerde kullanmak için birebir. Ben bir de maske uygulamaları sonrasında kullanmayı seviyorum. Etkileri daha da artıyor sanki. Ambalaj açıldıktan sonra ömrü 3 ay, doğal ürünlerin tek sıkıntısı kullanım zamanlarının sınırı.





Medirose Gül Sabunu; Sabunlarla aramın iyi olmadığı tabumu bu yıl doğal ürünler deneyerek yeterince yıktım bence. Isparta'nın nefis güllerinden elde edilen Gül Yağı ile oluşturulan bu sabun bol köpüğe sahip olmasına rağmen asla kurutmuyor. İçeriğinde yer alan diğer bitki ve özler ise Isırgan otu, Zeytinyağı, Hint Yağı, Susam Yağı. Cildimde bıraktığı o hafif Gül kokusuna bayıldım.

Yazıma son verirken Medirose'un diğer ürünlerini de incelemenizi tavsiye ederim. Hatta beğendiğiniz ya da hoşlandığınız kokuya göre set halinde satılanları da tercih edebilirsiniz, onların fiyatları çok daha uygun. Bu ürünleri denememi sağlayan öncelikle Serap'a sonra da firmaya çok tşkler.

Uzun ve detaylı bir yazı olmuş olabilir, kusuruma bakmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, sevgiler (;

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadife Ip, V Yakalı Kazak

Herkese Merhaba, Bu sefer bambaşka bir yazı ile karşınızdayım. Daha önce burada herhangi bir örgü modeli ya da yapımı anlatmadım sanırım. Instagram ve snapchat hikayelerimde yapmaya başladığımda bile çok soru almaya başlayan, bitiminde ise görüntüsü ve yapımı hakkında sorular almaya devam ettiğim kazağımı dilim döndüğünce anlatmaya çalışacağım. Öncelikle ipim kadife ip olarak geçiyor. İpin markasına ait kağıtları sağ olsun Juliet anında parçaladığı için aklımda ona dair bilgim maalesef yok. Ama marka çok da önemli değil bence. 7 Numara şiş ile ördüm hepsini. 50 ilmek alıp; lastik yapmadan direk düz örgü ile başlayıp, bitirdim. Kola kadar uzunluğunu siz kendi istediğiniz boya göre ayarlayabilirsiniz ama ben 1 şiş + 1/4 şiş boyu olarak hesaplarım genelde.  Istediğim boya geldiğinde kol ayrımını yapmak için hem sağdan hem de soldan 3'er ilmek kestim. Hepsini tek sırada yaptım, Yani gidişte 3 dönüşte de 3 ilmek eksilmiş oldu. Kaldı 44 ilmek (:

#NelerBitti - 12

Herkese Merhaba, 2017 yılının ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım. Instagramdan takip edenler bilir ki, Aralık ve Ocak ayı itibari ile her ay başında bitirilecek ürünler ile başlayıp, onları bitirene kadar uğraşıyorum. Elimde hatta eminim hepimizde aynı sorun var, o kadar fazla ürün var ki bir an önce stokları eritip, yeni marka, yeni ürün denemek istiyorum. Hal böyle olunca da yeni ambalaj açmak için ya da alışveriş yapmak için elimdekilerin şişelerinin en azından yarılanması / yarıyı geçmiş olmalarına özen gösteriyorum. Neyse, çok konuştum ne bitti bu 2 ay boyunca görelim ister misiniz ? Moshos Garden , ürünlerini sevmeyen yok zaten bana göre. Yüz yıkama jeli performansına hayran kaldığım bir üründü. Ne kuruttu, ne rahatsız etti. Şahane bir temizleyici. Ayrıca, içeriği de temiz daha ne olsun. Elimdekiler bittiği an yenilenecek. Moshos Garden , Sıcak havlu yüz temizleyici ile tanıştığım günden itibaren kopamadım. Bir kavanoz bitiyor, yenisi açılıyor. Mask

Purederm - Nemlendirici El Maskesi

Herkese Merhaba, Gratis lerde satılan Purederm markasına ait nemlendirici el maskesinden bahsetmek istiyorum size. Bu tip ürünlerin pratikliğini ve kısa sürede verdiği canlı görüntüyü seviyorum. Paketin içinde 1 çift el maskesi bulunuyor. Aslında içi nemlendirici özlerle doldurulmuş eldiven gibi de düşünebilirsiniz. Pakette sağ ve sol el için ayrı eklendiği için yanlış giymeniz ürünün etkisini tam olarak gösterememesine neden olabilir.  Fotoğraflarda gördüğünüz gibi 2 elinize de giyiyorsunuz. Bundan önce ellerinizi ılık su ile yıkıyorsunuz. 25-30 dk beklettikten sonra maskeleri elinizden çıkarıyorsunuz. Çıkardıktan sonra elinizi yıkamanıza gerek yok. Ama bana içindeki fazla geliyor. Bu yüzden ellerimin arasına peçete ekleyip bi tık fazlalığı alıyorum. Yulaf unu, Shea Butter, bal ve diğer antioksidanlar ile zenginleştirilen formülü sayesinde hızlı ve uzun süreli nemlendirme sağlıyor. Ellerinizde de hızlı bir manikür görüntüsü oluşturması mü